СТАРШИ ЕКСПЕРТ
СТАРШИ ЕКСПЕРТ
в сектор „Организация на учебната дейност“ към отдел „Учебна и информационна дейност“ при Академията на МВР, длъжностно ниво 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво 5.
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“.
2. Професионална област - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионален опит - 2 години или минимален ранг IV младши.
4. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
ІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Планира учебни занятия в областта на професионалното образование и професионалното обучение;
- Съдейства на деканите на факултети при разработването на учебната документация на курсовете, по които се провежда обучение;
- Анализира изискванията на преподавателите, ръководителите на катедри и деканите за планирането на учебните занятия по дисциплини и създава организация за изпълнението им;
- Организира и контролира утвърждаването, размножаването на учебните разписания и запознаването на преподавателите с тях относно участието им в учебния процес;
- Съдейства при настъпили промени в разписанието за своевременното им утвърждаване от декана на факултета;
- Изготвя хонорарни справки на преподавателите на хонорар, след получаване на справка-отчет от катедрите и ги предоставя на началника на отдел УИД за подпис;
- Изготвя индивидуални планове за обучение на курсантите и контролира тяхното изпълнение;
- Осъществява контрол за учебното състояние на обучаваните и организира изготвянето на заповеди за записване, прекъсване, възстановяване, зачисляване в по-горен курс, отписване и отстраняване;
- Дава мнения и становище по постъпили заявления на обучаваните за участието им в учебния процес;
- Провежда анкети с обучаваните, относно желанията им за изучаване на избираеми и факултативни дисциплини, предвидени в учебните планове на факултетите, изготвя доклад до деканите след обработване резултатите от анкетирането и изготвя заповед за подпис от декана за броя на учебните курсове по избираеми и факултативни дисциплини;
- Организира съхраняването и класирането на учебната документация в планираните курсове;
- Контролира изпълнението на утвърдените разписания чрез периодични проверки;
- Организира и контролира провеждането на държавни изпити и защита на дипломни работи от випускниците.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Писмена разработка по тематика „Организация на учебната дейност. Професионално образование и обучение“;
- Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 1077 лева до 1800 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг, при наличие на такъв.
6. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов“ № 1 в стая 506, всеки работен ден от 09.00 ч. до 11.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00 ч.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Телефони за справки и допълнителна информация - 02/9829 264, 02/9829 316 и 02/9829 202.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси” - МВР и на Академията на МВР за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР: /п/
Лилия Бочева