Главен експерт-човешки ресурси и архивни дейности - 1 щатна бройка
Длъжност „Главен експерт–човешки ресурси и архивни дейности” – 1 щатна бройка в дирекция „Административна” при Агенция за публичните предприятия и контрол (АППК)
Кратко описание на длъжността: Отговаря за своевременното, коректно и правилно изготвяне на всички необходими документи, свързани с възникване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения; Изготвя длъжностни и поименни разписания на администрацията; Разработва и съгласува длъжностните характеристики на служителите; Организира и участва в провеждането на конкурси за свободни длъжности за държавни служители и в набирането и подбора на служители по служебно и трудово правоотношение; Изготвя заповеди за отпуск на служителите; Води регистър на болничните листове; Създава, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите; Издава, вписва необходимите данни и заверява служебните и трудовите книжки на служителите; Изготвя удостоверения за трудов стаж – УП-3; Организира и координира процедурата по оценяване изпълнението на длъжността и повишаването в ранг на служителите; Подпомага архивната дейност на агенцията, като систематизира и разпределя постъпилите заявки; Координира и отчита задължителните и специализираните обучения на служителите, изпълнява и дуги задачи, свързани с функциите на длъжността.
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- образование – висше;
- минимална образователна степен – бакалавър;
- минимален ранг – ІV младши;
- минимален професионален опит – 3 години.
Специфични изисквания – няма.
2. Допълнителни изисквания за длъжността:
- област на висше образование – Социални, стопански и правни науки;
- професионално направление – Администрация и управление, Икономика;
- добро познаване на законодателството, приложимо за изпълнение на длъжността;
- компютърни умения и дигитални компетентности, в т.ч. работа с MS OFFICE и с програма за работни заплати, хонорари и кадри „ОМЕКС 2000“.
3. Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- провеждане на интервю.
С успешно издържалите теста кандидати, ще се проведе интервю в един и същи ден.
Допълнителна информация: Кандидатите следва да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура, съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДСл.
4. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
- заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител (при наличие на такъв);
- копия на други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
5. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурсната процедура: Документите за участие в конкурса се представят лично от кандидатите или чрез пълномощник в 14 дневен срок, считано от деня на публикуване на обявата в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията (Административен регистър) www.iisda.government.bg, в специализиран сайт за търсене на работа www.zaplata.bg и на интернет страницата на Агенция за публичните предприятия и контрол – www.appk.government.bg, в деловодството на АППК, ул. „Врабча” № 23, ет. 4, стая 416, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа или на електронната поща на АППК: [email protected], подписани с електронен подпис от кандидата.
6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на общодостъпно място – таблото за обяви на партера в сградата на АППК и на електронната страница на Агенция за публичните предприятия и контрол – www.appk.government.bg.
7. Размерът на основното месечно възнаграждение за длъжността „главен експерт-човешки ресурси и архивни дейности“ ще бъде определен от органа по назначаване, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител (ЗДСл). Размерът на основната месечна заплата (ОМЗ) ще се определи съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в АППК.
Лице за контакт: Теодор Соколов, Главен юрисконсулт в Дирекция „Административна, тел.02/9701-646, [email protected].