Сътрудник административна дейност в НПО
За наш клиент, сдружение с нестопанска цел, търсим да назначим:
Сътрудник административно-проектна дейност
Основни изисквания:
- Отлично владеене на английски език, писмено и говоримо – задължително условие;
- Добри компютърни умения (MS office - Excel, Word, Outlook, PowerPoint);
- Опит в изготвянето на проектопредложения, проектобюджети, описателни и финансови отчети - ще се счита за предимство;
- Опит в координирането на дейности и проекти в социалната област - ще се счита за предимство;
- Висше образование (започнато или завършено) в сферата на хуманитарната работа, управлението на проекти, социални науки, публична администрация - ще се счита за предимство;
- Познания и чувствителност към социалната проблематика и местния български контекст - ще се счита за предимство;
- Дипломатичност, адаптивност, търпение, толерантност и умение за работа в екип;
- Добра координация на задачи и умения за приоритизиране;
Основни задължения:
- Участие в административната, техническа и логистична дейност (в т.ч. подготвяне на документи, архив, организиране на събития и срещи, подбор на доставчици и т.н.)
- Участие в планирането и координирането на различните дейности/проекти и свързаните с тях цели и резултати;
- Участие в подготовката (на български и английски език) на необходимата проектна документация при кандидатстване по различни програми, фондове и при отчитане на текущи проекти (подготовка на проектопредложения, проектобюджети, описателни и финансови отчети, справки, протоколи, инструменти за наблюдение и др.);
- Участие в планирането, подготовката и реализирането на проучвания, оценки, анализи, доклади, позиции, застъпнически действия;
- Участие в работни срещи и събития (на български и английски език) и комуникация с местни и международни партньори;
- Познаване дейността на организацията, социалната проблематика, по която се работи и местния контекст в тази сфера;
Организацията предлага:
- Добри условия на труд;
- Трудов договор и осигуровки;
- Стандартно работно време на пълен работен ден;
- Възможност за договаряне на намален работен ден;
- Работа в динамичен екип;
- Работно място – ул. „Оборище“
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.
Роста Балкани Ейч Ар ООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.