Добавено в твоите Избрани обяви

Сътрудник административна дейност в НПО

За наш клиент, сдружение с нестопанска цел, търсим да назначим:

Сътрудник административно-проектна дейност 

Основни изисквания:

- Отлично владеене на английски език, писмено и говоримо – задължително условие;

- Добри компютърни умения (MS office - Excel, Word, Outlook, PowerPoint);

- Опит в изготвянето на проектопредложения, проектобюджети, описателни и финансови отчети - ще се счита за предимство;

- Опит в координирането на дейности и проекти в социалната област - ще се счита за предимство;

- Висше образование (започнато или завършено) в сферата на хуманитарната работа, управлението на проекти, социални науки, публична администрация - ще се счита за предимство;

- Познания и чувствителност към социалната проблематика и местния български контекст - ще се счита за предимство;

- Дипломатичност, адаптивност, търпение, толерантност и умение за работа в екип;

- Добра координация на задачи и умения за приоритизиране;

Основни задължения:

- Участие в административната, техническа и логистична дейност (в т.ч. подготвяне на документи, архив, организиране на събития и срещи, подбор на доставчици и т.н.)

- Участие в планирането и координирането на различните дейности/проекти и      свързаните с тях цели и резултати;

- Участие в подготовката (на български и английски език) на необходимата проектна документация при кандидатстване по различни програми, фондове и при отчитане на текущи проекти (подготовка на проектопредложения, проектобюджети, описателни и финансови отчети, справки, протоколи, инструменти за наблюдение и др.);

- Участие в планирането, подготовката и реализирането на проучвания, оценки, анализи, доклади, позиции, застъпнически действия;

- Участие в работни срещи и събития (на български и английски език) и комуникация с местни и международни партньори;

- Познаване дейността на организацията, социалната проблематика, по която се работи и местния контекст в тази сфера;

Организацията предлага:

- Добри условия на труд;

- Трудов договор и осигуровки;

- Стандартно работно време на пълен работен ден;

- Възможност за договаряне на намален работен ден; 

- Работа в динамичен екип;

- Работно място – ул. „Оборище“

Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.

Роста Балкани Ейч Ар ООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.

Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Тагове:
Други обяви от Роста Балкани Ейч Ар ООД
 
Добавено в Избрани
Специалист Логистика и Транспорт
от 2300 до 2700 лв.
София / 25 Септември
 
Добавено в Избрани
Юрисконсулт
от 2000 до 3000 лв.
София / 25 Септември
 
Добавено в Избрани
Оперативен счетоводител с опит
от 2000 до 2800 лв.
София / 25 Септември
 
Добавено в Избрани
Шлосер
от 2000 до 2300 лв.
София / 25 Септември
 
Добавено в Избрани
Заварчик Аргон
от 2500 до 2700 лв.
София / 25 Септември
18 Септември 2023123
Сътрудник административна дейност в НПО Роста Балкани Ейч Ар ООД
Роста Балкани Ейч Ар ООД
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на Роста Балкани Ейч Ар ООД

Докладвай за проблем
Сътрудник административна дейност в НПО
Роста Балкани Ейч Ар ООД

Препишете кода от картинката: