Община Шумен търси да назначи служител за длъжността Младши експерт "Инвеститорски контрол и капиталови разходи" в отдел „Инвестиции и екология“ към дирекция "Устройство на територията"
Основна цел на длъжността: Ефективно планиране на капиталовите разходи на Община Шумен за постигане на приоритетните задачи от общинския план за развитие и подобряване на МТБ. Извършва инвеститорски контрол на обекти общинска собственост – пътна и улична мрежа, водопроводна и канализационна мрежи, речни корита в границите на населените места, сграден фонд, паркинги, площади, площи за широко обществено ползване, екологични обекти и др. за качеството и количеството на изпълнените видове СМР, при спазване на сроковете по договорите и съблюдаване на одобрените проекти. Контрол на стойността на предложените оферти за ремонтни работи на общински обекти.
Области на дейност:
Планиране и отчитане капиталовите разходи на Община Шумен.
Инвеститорски контрол при строителство, основни и текущи ремонти на общински обекти, планирани за изпълнение в разчета за капиталови разходи и в общинския бюджет.
Преки задължения:
Изготвя Средносрочни инвестиционни прогнози на Община Шумен.
Изготвя годишен проектобюджет на Община Шумен, в частта му за капиталови разходи.
Изготвя разчет за капиталовите разходи на Община Шумен.
Актуализира разчета за капиталовите разходи на Община Шумен, при необходимост.
Изготвя тримесечни отчети за извършените капиталови разходи за Министерство на финансите.
Изготвя и подава информация за капиталовите разходи на ТСБ.
Изготвя технически спецификации при подготовка на документацията за процедури по ЗОП.
Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти в процедури по ЗОП.
Участва в подготовката, организирането, провеждането, отчитането и контрола на процедурите по ЗОП. Отговаря за съхранението и архивирането на всички документи свързани с обществените поръчки. Съдейства, представя след съгласуване и изпраща информация и други документи свързани с процедурите по обществени поръчки във връзка с работата на контролни органи.
Ежедневен контрол на дейности по изпълнение на строежите – законосъобразност, качество, количество на извършените СМР на конкретни обекти.
Изготвя ориентировъчни план сметки на разходи за ремонтни и нови СМР на конкретни възложени обекти.
Участва в комисии за приемане на извършени СМР, за определяне на изпълнител на обществени поръчки, свързани със строителството и др.
Дава консултации и информация, разглежда и решава по компетентност жалби, молби, предложения и сигнали в сферата на преките си служебни задължения.
Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен – бакалавър
Професионална област - строителство и икономика на строителството
Минимален професионален опит – не се изисква
Допълнителна квалификация/ обучение – основни умения за работа с МS Word, MS Excel, МФПИ – Инвеститор, План–Инвест и други използвани програмни продукти в областта на дейността
Необходими компетентности:
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността: познания на актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Начин на кандидатстване:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен. Информация на www.shumen.bg