Главен специалист в отдел Кадастрални и регулационни дейности
ОБЩИНА САМОКОВ, набира кандидати за заемане на длъжността Главен специалист в отдел „Кадастрални и регулационни дейности” в Дирекция „Архитектура, устройство на територията, кадастрални дейности и регулация”
- Изисквания към кандидатите
1.1 Да имат завършено средно или висше образование, специалност: „Строителство и Архитектура”, „Геодезия“ или средно специално образование с придобита квалификация „Строителен техник“
1.2 Специални компетентности:
- Познания в прилагането на ЗУТ и компютърни умения с програми за чертаене;
- Способност да планират и организират работата си за постигане на поставените цели;
- Способност да работят в екип;
- Необходими документи, място и срок за подаването им:
1. Заявление за участие /в свободен текст/;
2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;;
3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова/служебна/осигурителна книжка;
4. Професионална автобиография.
Документите се подават в деловодството на община Самоков - гр. Самоков, ул. „Македония” № 34 всеки работен ден от 8:30 до 17:30ч. в срок до 15.10.2025 г. , по един от следните начини:
- на място лично от кандидата;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде представено пълномощно;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: [email protected], като заявлението задължително следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис.
На заявлението да бъдат изписани трите имена на кандидата, адрес, телефон за връзка и длъжността, за която кандидатства.
Комисия от съответните специалисти ще проведе събеседване с одобрените по документи кандидати за заемането на длъжността. Предимство ще имат кандидатите с опит.
За допълнителна информация: Валентина Манчева – Началник на отдел „Човешки ресурси“, тел. 0722/66630/130 или на място в отдел „Кадастрални и регулационни дейности“.