Специалист
ОБЩИНА НЕСЕБЪР
O Б Я В Я В А
Конкурс по документи
За свободно работно място за длъжността „специалист“ в дирекция „Устройство на територията,инвестиционнопланиране, строителство и контрол върху строителството“, отдел „Устройство на територията“
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността: средно образование от професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия;
2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността: професионален опит на подобна позиция е предимство за кандидата.
3. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1) заявление за кандидатстваене;
2) професионална автобиография;
3) копие от диплома за завършено образование;
4) копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документи
Лично от кандидата или чрез лицензиран пощенски оператор в Центъра за административно обслужване, гр. Несебър, ул. "Еделвайс" № 10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч., или на [email protected] (подадени по електронен път документите трябва да са подписани с квалифициран електронен подпис) до 12-ти септември 2025 год. включително.
5. Подборът протича в два етапа:
1) разглеждане на представените документи;
2) интервю с допуснатите кандидати.
6. Кратко описание на длъжността:
1. Извършва административно-технически услуги, свързани със Закона за устройство на територията, Закона за устройство на черноморското крайбрежие, Закона за кадастъра и имотния регистър и подзаконовите актове;
2. Подготвя информация за заседания на Общински съвет относно устройствени планове;
3. Подготвя и внася материали за заседанията на Общинския експертен съвет по устройство на територията;
4. Извършва проучване и изготвя отговори на жалби и молби относно устройство на територията.
За информация, тел.: 0554/ 2 93 97; 0554/ 2 93 96; 0554/ 2 93 90 – отдел „ Човешки ресурси и ТРЗ“