Старши експерт по залесяване и стопанисване на горски територии
„Старши експерт по залесяване и стопанисване на горски територии“ в дирекция „Горско стопанство“ контролира и координира дейностите по изпълнението на горскостопанските планове и програми, свързани със стопанисването на горските територии. Контролира и анализира дейностите по изпълнението на залесяването в горските територии. Контролира борбата с ерозията в горските територии. Консултира и контролира собствениците на гори във всички етапи на възпроизводство и стопанисването на горите. Участва в извършването на комплексни или тематични проверки. Подготвя експертни становища, анализи, доклади и предложения в областта за която отговаря.
Минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
1. Образователна степен- висше образование, бакалавър;
2. Професионален опит-1 година и/или минимален ранг за заемане на длъжността;
3. Ранг-IV младши.
Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове: Висше-лесовъдско образование съгласно т.5 на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за горите, професионално направление “Горско стопанство“ с придобита професионална квалификация "инженер по горско стопанство" или "магистър-инженер по горско стопанство" или "магистър-инженер" по специалностите "Горско стопанство", "Лесовъдство", "Лесоползване", "Лесоустройство", "Ловно стопанство", "Селекция, семепроизводство и горски култури", "Защита на горите", "Стопанисване на горите", "Ловно и рибно стопанство", "Лесоползване и икономика на горското стопанство" в съответствие с изискванията на Закона за висшето образование.
Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
Компютърни умения-работа с Word, Excel, internet.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса за длъжността са:
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса за длъжността са:
1. Заявление за участие по образец /Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определената длъжност /чл.17, ал.3, т.1 Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опити/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, заверен по съответния ред, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина(в случай, че кандидатът има подобен професионален опит), както и други документи, предоставящи информация, че кандидатът отговаря на предвидените в длъжностната характеристика функционални задължения за изпълнение на длъжността;
Документите се подават лично или чрез упълномощено лице в деловодството на РДГ-Кюстендил, на адрес: гр. Кюстендил, бул. България № 33 ет.2, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа в 10 /десет/ дневен срок от публикуването на обявлението за провеждане на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на РДГ-Кюстендил.
Краен срок за подаване на документите – 17.00 часа на 02.06.2025 година
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: [email protected], като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителя в деловодството, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл, като им се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявленията, подадени след изтичане на крайния срок за подаване на документите не се входират.
Образци на Заявление за участие в конкурса, Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл, длъжностна характеристика, могат да бъдат получени всеки работен ден от 8:00 ч. до 12:00 часа и от 13:00 ч. до 17:00 часа и в деловодството на РДГ, бул.”България“ № 33 ет.2.