Директор на дирекция
1. Организира, ръководи и контролира дейността на дирекцията;
2. Разпределя задачите между служителите в дирекцията, проверява, обсъжда и подписва подготвените от тях становища и други документи;
3. Участва в заседания на комисии към администрацията и ОбС, когато в тяхната дейност и дневен ред са включени въпроси от компетенцията на дирекцията, като подготвя отчети, анализи, становища и предложения;
4. Оценява работата на служителите в дирекцията. Дава предложения при определяне на трудовите им възнаграждения, налагането на наказания, професионално развитие, материално и морално стимулиране;;
5. Извършва проверки и подготвя доклади, становища и отговори на писма, молби и сигнали, свързани с дейността на дирекцията;
6. Участва в разработването и в подготовката на подзаконови нормативни актове, които се приемат от ОбС;
7. Организира разработването, приемането и актуализацията на бюджета на общината по пълна бюджетна класификация;
8. Изготвя бюджетна прогноза за следващите периоди;
9. Осъществява контрол по информационно и организационно обслужване на Общински съвет;
10. Изпълнява и други задачи, възложени от кмета и заместник-кмета на общината.
