Оперативен счетоводител
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ е запазената марка на група от предприятия, които оперират в сферата на цялостното управление на бизнес процесите на своите клиенти. Като част от създадената от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ бизнес мрежа от над 8000 компании, всеки нов клиент или партньор, присъединил се към тази БИЗНЕС ВСЕЛЕНА получава КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО в сферата си на действие.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ просперира вече 27 години и притежава уникалното предимство, да затвори кръга от услуги в международен аспект, така че да предложи на клиентите си пълна свобода, сигурност и обезпеченост с информация, за да управляват спокойно своя бизнес, по най-добрия начин.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ има офиси в градовете София, Варна и Сандански и дистрибуторска мрежа в цялата страна, единствен и независим член на международна мрежа за счетоводители, одитори и адвокати TAG(TIAG) Alliances, които заемат 3то място в световната ранг листа от 2012 година до сега. КЛИЕНТИТЕ, които се обслужват от БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ вече надвишават 1000. Служителите са висококвалифицирани специалисти в почти всички сфери на бизнес.
В своето развитие БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ винаги съчетава високо качество при изпълнение на услугите и иновативност. Осчетоводяване на криптовалути, affiliate programs, drop shipping са част от портфолиото на компанията.
БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ има собствен финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL, уникален по рода си на приемлива цена.
Във връзка с разширяване на дейността на компанията, търсим да назначим кандидат за длъжността: „Оперативен счетоводител“.
ИЗИСКВАНИЯ
─ Завършено икономическо образование - бакалавър и/или магистър;
─ Професионален опит в областта на счетоводството – минимум 1 година;
─ Владеене на английски език ще се счита за предимство;
─ Висока мотивация за професионално развитие;
─ Готовност за поемане на отговорност и инициативност;
─ Етика, морал и умения за работа в екип.
ОТГОВОРНОСТИ:
─ Отговаря за своевременното оформяне на счетодовните документи и воденето на възложените сметки на компаниите, които обработва;
─ Отговаря за своевременното и точно извършване на счетоводните операции и подадени данни;
─ Отговаря за достоверността на финансово-счетоводните документи и информацията, която се представя на ръководството и длъжностните лица;
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
─ Добро стартово възнаграждение;
─ Отлични условия за работа;
─ Фирмено обучение;
─ Възможност за развитие в компанията;
─ Самостоятелност при планиране и извършване на задачите;
─ Процент прослужено време – 0,6% годишно за общ стаж и 0,8% годишно за стаж във фирмата;
─ Бонусна схема за допънително заплащане;
─ Ваучери за храна;
─ Здравна застраховка.
Първоначалният подбор е по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура.
Брейн Сторм Консулт е администратор на лични данни. С изпращането на Вашите документи, необходими за разглеждане на Вашата кандидатура, Вие давате своето съгласие те да бъдат събрани, обработвани и съхранявани от посочения администратор на лични данни, с оглед кандидатстването Ви за обявената работна позиция. Брейн Сторм Консулт се задължава да ги пази и да не ги предоставя на трети лица. Кандидатури, предоставени за конкретна позиция, ще бъдат унищожавани след приключване на процедурата по селекция на кандидати. Кандидатурата(ите) на успешния(те) кандидат(и), с които Брейн Сторм Консулт сключи договор, ще бъдат съхранявани в трудовото досие за целите на трудовото правоотношение и при условия, допълнително указани от Брейн Сторм Консулт.