Сътрудник комуникация с клиенти с английски език-София
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е компания, лидер в аутсорсинг индустрията. С цел разширяване на дейността им търсим да назначим:
Сътрудник комуникация с клиенти с английски език-София
Основни отговорности:
- Отговаря за запитвания във връзка с продуките и услугите на компанията;
- Комуникира с клиенти по имейл и телефон;
- Поддържа базата данни на компанията.
Компанията предлага:
- Атрактивна стартова заплата;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна+сума за транспортни разходи;
- Карта за отстъпки в различни търговски мрежи;
- Модерен офис в гр. София;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Въвеждащо платено обучение;
- Възможност за кариерно развитие.
Изисквания за заемане на позицията:
- Много добро ниво на владеене на Английски език (B2-C1 ниво);
- Отлични комуникативни умения.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.