Главен инженер
Община Несебър, гр. Несебър, ул. ”Еделвайс” 10, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 1490/10.06.2025 г. на Кмета на Община Несебър
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една щатна бройка по служебно правоотношение за длъжността Главен инженер в дирекция “Устройство на територията, инвестиционно планиране, строителство и контрол върху строителството”, отдел “Устройство на територията” към Община Несебър, при следните условия:
1. Кратко описание на длъжността: Участва в съставяне на програмите за проектиране и строителство на общината. проверява и съгласува постъпилите в общината планове за безопасност и здраве и планове за управление на строителните отпадъци. Участва в ОбЕСУТ. Координира и подпомага работата на служителите в отдела и дирекцията във връзка с целия процес на проектиране на общинските обекти, съгласуването с другите институции, тяхното изпълнение, въвеждането в експлоатация и гаранционните срокове. Води кореспонденцията с ДНСК и РДНСК – Бургас. Взаимодейства със служителите от отдел "Бюджет и разрешителни режими" относно изпълнение на капиталовата програма,. Участва в комисиите по избор на изпълнител по Закона за обществени поръчки, относно проектиране, инженеринг, строителство и ремонтни дейности. Участва в приемателни комисии за изгражданите общински обекти. Извършва огледи и планиране на видове необходими ремонти в общински жилища и сгради. Изготвя проекти на заповеди, свързани с устройство на територията. Изготвя проекти на докладни записки до Общински съвет Несебър.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
· минимална образователна степен - бакалавър;
· минимален професионален опит – 3 години или придобит ІV младши ранг – т. 258 от Класификатора на длъжностите в администрацията.
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 Закона за държавния служител и на тези по ал.2 на чл.7 от същия закон – при назначаване;
· професионална област – строителен инженер, строителство на сгради и съоръжения – строителни конструкции, инженер – мениджър в строителството.
· дигитални умения - владеене на Microsoft Word, Microsoft Excel, AUTOCAD, работа с интернет и със специализирани информационни програми;
· познания в областта на местното самоуправление и местната администрация.
3. Допълнителни умения и квалификация, по които се оценят участниците в конкурса: аналитична компетентност; ориентация към резултати; работа в екип; комуникативна компетентност; фокус към клиента /вътрешен или външен/; професионална компетентност; дигитална компетентност.
4. Начинът на провеждане на конкурса е :
· решаване на тест;
· провеждане на интервю.
5. Минимален размер на основната заплата - 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
6. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1) заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл.17 ал.2 от НПКПМДС /;
2) декларация за обстоятелствата по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС /образец/;
3) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен. В случаите когато дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или когато документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4) копие от документ за придобита проектантска правоспособност;
5) копие от документите, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е придобил ранг като държавен служител;
6) копия на документи удостоверяващи придобит професионален опит;
7) професионална автобиография;
8) доказателства, че кандидата е преминал срочна служба в доброволният резерв по чл. 59, ал. 1 от ЗРВСРБ /ако кандидата притежава такъв/
9) нотариално заверено пълномощно в случай, че документите се подават от упълномощен представител.
7. На основание чл.14, ал.4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
8. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат подадени в 10 дневен срок от публикуване на обявлението за провеждане на конкурса:
- лично от кандидата или от упълномощено от него лице в Центъра за административно гр. Несебър, ул.”Еделвайс” 10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч.;
- по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Краен срок за подаване на документите до 16.00 часа на 23.06.2025 г. включително.
9. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на сайта на общината, раздел Инфоцентър, категория Конкурси: https://nesebar.bg/obiavi/category/конкурси/, съгласно нормативно определените срокове.
За информация: 055429397, 055429390 - отдел „Човешки ресурси и ТРЗ“ при Община Несебър.