Оперативен счетоводител
Нашият клиент е водеща група компании в сектора на недвижимите имоти в България с портфолио от дейности – строителство, инвестиции, сделки с имоти и кредитиране.
Поради нарастващия обем на операциите, търсим висококвалифициран Оперативен счетоводител, който да се присъедини към финансовия екип на компанията.
Ключови отговорности:
- Създава, сортира и обобщава първични счетоводни документи;
- Регистрира хронологично счетоводни операции;
- Осъществява контрол на приходите и разходите;
- Изчислява и внася данъци, държавни такси, осигурителни вноски;
- Отговаря и изготвя всички необходими декларации и отчети, включително, но не само, месечни и годишни данъчни декларации за ДДС, корпоративни данъчни декларации, статистически отчети и своевременното ги представя пред българските власти в регламентираните срокове;
- Съставя първични и вторични счетоводни документи; оборотна ведомост;
- Прави междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
- Участва в проверки и ревизии;
- Взаимодейства с държавните институции по повод осъществяване дейността на компанията;
- Следи за изменения на нормативната уредба и ги прилага в съответствие с изискванията;
- Отговаря за своевременно, точно и пълно изготвяне на необходимите справки, отчети и доклади;
Изисквания към кандидатите:
- Висше образование по специалностите Счетоводство и контрол или Финанси;
- 2+ години счетоводен опит;
- Задълбочени познания по НСС;
- Много добро разбиране на българското данъчно законодателство;
- Отлично владеене на Excel и счетоводни системи/ERP;
- Самостоятелен, надежден и притежаващ способност да реагира бързо и точно на множество приоритети;
Компанията предлага:
- Възможност за работа в една от водещите компании за недвижими имоти;
- Възможност за професионално развитие и израстване;
- Конкурентно възнаграждение и допълнителни придобивки;
- Обучения и тиймбилдинг инициативи;
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.
