Повече от 33 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
БИЗНЕС КООРДИНАТОР - гр. София
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Притежава диплома за завършено висше образование;
- Има предишен опит в административни дейности (1 година);
- Владее (писмен и устен) английски език за ежедневна комуникация и кореспонденция с доставчици/производители;
- Работи със специализиран софтуер/ ERP, както с MS Office и Outlook;
- Внимателен към детайла и организиран човек е.
Познания по технически английски език ще се смятат за предимство при подбора по документи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Води кореспонденция с чуждестранни доставчици;
- Обработва входящи имейли и ги разпределя към съответните звена;
- Организира транспорт и събирана необходимата документация за доставки;
- Проследява навременното изпълнение на поръчките от доставчиците;
- Подготвя и актуализира справки и информация в Excel
- Подпомага работата на екипа с административни задачи.
Какво Ви предлагаме?
- Стимулиращо възнаграждение;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители;
- Социална програма и допълнителни придобивки като допълнително здравно осигуряване, карта за спорт на преференциална цена и др.