Специалист администриране на персонал с италиански и английски език
Партньорът ни е международна компания за оперативни HR и счетоводни услуги за корпоративни клиенти. Във връзка с разширяването на пазарите на един от проектите им, търсим:
Специалист администриране на персонал с италиански и английски език
Основни отговорности:- Управление на административни процедури за назначаване и освобождаване на служители;
- Поддръжане на актуална информация за служителите в HR системите;
- Съдействие при обработката на възнаграждения, графици, социални придобивки;
- Координиране на премествания, повишения, обучения и оценки;
- Активно участие в процесите по оптимизация на вътрешните HR процеси, заедно с ръководители и мениджъри на екипите.
Компанията предлага:- Конкурентно възнаграждение;
- Платено въвеждащо обучение;
- Хибриден модел на работа;
- Стандартно работно време;
- Карта за спорт;
- Покриване на транспортни разходи;
- Съфинансиране на разходи за интернет;
- Възможност за кариерно развитие;
- Програма за разширяване на професионалните компетенции;
- Система за бонуси и награди;
- Програма - препоръчай приятел;
- Годишно преразглеждане на заплатата;
- Допълнително здравно осигуряване.
Основни изисквания:- Отлично владеене на италиански език (C1);
- Работно ниво на английски език (B2)
- Умение за работа със специализиран HR софтуер (SAP, ServiceNow);
- 2 години опит като HR администратор или друга сходна позиция.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.