Счетоводител (Bookkeeper Specialist)
Епкос ЕООД е дъщерно дружество на международен холдинг, който предоставя аутсорсинг на технически решения на бизнеси по целия свят. През последните пет години ние постигнахме значителен напредък към целта си да бъдем един от най-успешните аутсорсинг доставчици, обслужващи различни индустрии, като например доставчици на технологии, АйТи услуги, уеб и графичен дизайн, реклама, електронна търговия, финтех, маркетинг, платежни технологии и други. Нашите разнообразни услуги са щателно разработени, за да предоставим на нашите клиенти всеобхватна система за поддръжка, която е едновременно изчерпателна и леснодостъпна. Стремим се да направим услугите си достъпни за потенциални клиенти, разположени във всеки регион на света, като ги предоставяме на различни езици като английски, испански, арабски, италиански, руски, немски и други.
Търсим човек свободно владеещ Английски език и предишен опит като Счетоводител (Bookkeeper Specialist), за работа на място – от офиса.
Кандидатури на кандидати с повече от 3 години опит или препоръки ще бъдат разглеждани с по-висок приоритет!
Отговорности:
• Наблюдение и управление на счетоводни транзакции, свързани с ДДС и общо счетоводство.
• Изготвя ДДС декларации, осигурявайки спазване на изискванията за плащане, отчитане или други данъчни изисквания.
• Поддържа точни финансови записи и отчети.
• Извършва ежедневни, месечни, тримесечни и годишни счетоводни д,ейности, включително съгласуване на банкови сметки и сметки с кредитни карти.
• Анализира и докладва за финансовото състояние, включително отклонения в отчета за приходите и разходите, съобщавайки финансовите резултати на ръководството.
• Наблюдава спазването на счетоводните процедури и идентифицира и коригира грешки.
• Работи с външни одитори и счетоводители, за да осигури правилно и навременно приключване и отчитане в края на годината.
Изисквания за работа:
• Бакалавърска степен по счетоводство, финанси или друга сходна област.
• Отлично ниво на Английски език (С1).
• Доказан опит като счетоводител, със силен фокус върху счетоводството. Разбиране и доказан опит в крипто счетоводството.
• Обширни познания в управлението на счетоводството.
• Задълбочено разбиране на процедурите за бизнес счетоводство.
• Силна компетентност в счетоводен софтуер и бази данни, както и MS Office, особено Excel.
• Внимание към детайлите и точност при работа с финансова информация.
• Владеенето на чешки език ще бъде значително предимство за всеки кандидат.
• Способност за самостоятелна работа и работа в екип.
Какво предлагаме:
• Атрактивна стартова заплата.
• Пълно работно време (8 часа) – от Понеделник до Петък.
• Удобно местоположение на офиса – на 7-8 минути пеша от метрото до Бизнес парка.
• Социални придобивки – Мултиспорт, Допълнителна здравна застраховка, ваучер поподарък за рожден ден, бонус “Препоръчай приятел” и други.
• Възможности за растеж до по-висока позиция в компанията.
• Платен отпуск (20 дни годишно), почивка на всички национални празници, тиймбилдинг и фирмени събития.
• Безплатни плодове и напитки в офиса + седмичен кетъринг /Четвъртък/.
Ще очакваме вашата автобиография – само на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК!
Търсим човек свободно владеещ Английски език и предишен опит като Счетоводител (Bookkeeper Specialist), за работа на място – от офиса.
Кандидатури на кандидати с повече от 3 години опит или препоръки ще бъдат разглеждани с по-висок приоритет!
Отговорности:
• Наблюдение и управление на счетоводни транзакции, свързани с ДДС и общо счетоводство.
• Изготвя ДДС декларации, осигурявайки спазване на изискванията за плащане, отчитане или други данъчни изисквания.
• Поддържа точни финансови записи и отчети.
• Извършва ежедневни, месечни, тримесечни и годишни счетоводни д,ейности, включително съгласуване на банкови сметки и сметки с кредитни карти.
• Анализира и докладва за финансовото състояние, включително отклонения в отчета за приходите и разходите, съобщавайки финансовите резултати на ръководството.
• Наблюдава спазването на счетоводните процедури и идентифицира и коригира грешки.
• Работи с външни одитори и счетоводители, за да осигури правилно и навременно приключване и отчитане в края на годината.
Изисквания за работа:
• Бакалавърска степен по счетоводство, финанси или друга сходна област.
• Отлично ниво на Английски език (С1).
• Доказан опит като счетоводител, със силен фокус върху счетоводството. Разбиране и доказан опит в крипто счетоводството.
• Обширни познания в управлението на счетоводството.
• Задълбочено разбиране на процедурите за бизнес счетоводство.
• Силна компетентност в счетоводен софтуер и бази данни, както и MS Office, особено Excel.
• Внимание към детайлите и точност при работа с финансова информация.
• Владеенето на чешки език ще бъде значително предимство за всеки кандидат.
• Способност за самостоятелна работа и работа в екип.
Какво предлагаме:
• Атрактивна стартова заплата.
• Пълно работно време (8 часа) – от Понеделник до Петък.
• Удобно местоположение на офиса – на 7-8 минути пеша от метрото до Бизнес парка.
• Социални придобивки – Мултиспорт, Допълнителна здравна застраховка, ваучер поподарък за рожден ден, бонус “Препоръчай приятел” и други.
• Възможности за растеж до по-висока позиция в компанията.
• Платен отпуск (20 дни годишно), почивка на всички национални празници, тиймбилдинг и фирмени събития.
• Безплатни плодове и напитки в офиса + седмичен кетъринг /Четвъртък/.
Ще очакваме вашата автобиография – само на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК!