Офис мениджър
КМ Тур ЕООД е лицензирана бързоразвиваща се организация за подбор на персонал, специализирана в предоставянето на HR услуги в България.
Прилагайки уникален подход към всеки кандидат, ние следим всяка стъпка от пътя на професионално развитие, чрез консултации във всеки аспект от предложението за работа.
Задължения:
- Изготвяне на отчети и справки;
- Извършване на цялостна дейност по организация на работата в офиса;
- Работа със специализиран софтуеър;
- Комуникация с клиенти на фирмата;
- Работа с документация, свързана с клиентската база данни;
Изисквания:
- организационни умения;
- умения за работа в екип и самостоятелно решаване на проблеми;
- владеене на Microsoft Office™;
- опит на подобна позиция е задължителен;
- висше образование;
- владеене на aнглийски език говоримо и писмено ще се счита за предимство;
Предлагаме:
- мотивиращо стартово възнаграждение и регулярна актуализация;
- социални придобивки;
- възможност за кариерно развитие в един от лидерите в сектора;
- работно време от Понеделник до Петък, от 09:00 ч. до 17:30 ч.;
Ние търсим високо мотивиран човек, така че не се колебайте да ни покажете вашите най-добри качества. Ако сте стигнали толкова далеч и смятате, че сте подходящият човек за ролята, моля, изпратете автобиографията си. Очакваме ви с нетърпение!
Ще се свържем с всички кандидати одобрени по документи.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Лиценз за набиране на персонал от Националната агенция по заетостта №2655