Офис асистент
КМ Тур ЕООД е лицензирана бързоразвиваща се организация за подбор на персонал, специализирана в предоставянето на HR услуги в България.
Прилагайки уникален подход към всеки кандидат, ние следим всяка стъпка от пътя на професионално развитие, чрез консултации във всеки аспект от предложението за работа. Основни задължения:
- комуникация с клиенти по телефон и имейл;
- извършване на оперативна и административна дейност;
- работа с документи;
- изпълняване на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Изисквания:
- компютърна грамотност;
- опит на подобна позиция е задължителен;
- комуникативни умения;
- сериозно и отговорно отношение към работата;
Предлагаме:
- мотивиращо стартово възнаграждение и социални придобивки;
- работно време от Понеделник до Петък, от 09.00 - 17.30
- възможност за развитие;
Ние търсим високо мотивиран човек, така че не се колебайте да ни покажете вашите най-добри. Ако сте стигнали толкова далеч и смятате, че сте подходящият човек за ролята, моля, изпратете автобиографията си. Очакваме ви с нетърпение!
Ще се свържем с всички кандидати одобрени по документи.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Лиценз за набиране на персонал от Националната агенция по заетостта №2655