АДМИНИСТРАТОР ПРОДАЖБИ
“ОФИС ИДЕЯ ПЛЮС” е модерна търговска компания, предлагаща сигурни и ефективни бизнес решения в областта на каталожната и онлайн търговия на канцеларски материали, офис техника и мебели.
За офис в гр.София търси амбициозна личност за:
АДМИНИСТРАТОР ПРОДАЖБИ
ОТГОВОРНОСТИ:
• Извършва изходящи и входящи телефонни обаждания към клиенти по определена база данни.
• Обработка на поръчки.
• Консултира потенциални клиенти за продукти и услуги, които компанията предлага.
• Изпълнява набелязаните обеми и цели за продажба.
• Изготвя справки, анализи и препоръки касаещи работата с клиенти.
• Работи със специализиран софтуер.
ИЗИСКВАНИЯ:
• Много добри търговски умения.
• Комуникативност, организираност, инициативност.
• Много добри презентационни умения.
• Добра компютърна грамотност- свободна работа с Excel.
• Опит в продажбите или в кол център.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Предизвикатeлна длъжност и възможности за развитие в национална компания.
• Добро заплащане и бонус при постигнати цели и добро изпълнение.
• 5-дневна работна седмица, 8 часов работен ден, офис в ж.к.\\\"Дружба\\\"2.
Очакваме Вашите документи:
• Подробна автобиография.
• Актуална снимка.
• Телефон за обратна връзка.
Само с кандидати, отговарящи на изискванията на позицията ще бъде направен контакт.