Офис асистент координатор
Организира и координира цялостната дейност на издателството;
Администрира входящата и изходящата кореспонденция в издателството;
Организира срещи и съблюдава програмата на директора;
Административно и логистично подкрепя останалите служители;
Извършва дейности по кореспонденция в страната и чужбина, с потенциални клиенти, държавни институции и специализирани фирми;
Организира техническата подготовка при творчески срещи и други мероприятия;
Изпълнява и други конкретно възложени задачи, присъщи за изпълняваните от него задължения.
II. Изисквания към кандидатите:
• Компютърна грамотност – отлични умения за работа с програмни продукти MS Office;
• Отлични организационни умения;
• Способност да работи конструктивно като член на екип;
• Прецизност, позитивност, ефективност, лична ангажираност и професионална етика.
• Английски език;
• Шофьорска книжка (би се считала за предимство).
III. Ние ще Ви предложим:
• Точност и коректност в изплащането на месечните възнаграждения;
• Дългосрочно сътрудничество и възможност за професионално развитие;
• Работно място в нов и модерен офис, в близост до метростанция.