Администратор – рецепция
Описание на длъжността:
Администраторът на рецепция обслужва МЦ и болница „Амброаз Паре“.
Основни задължения:
- Организира записвания на прегледи при специалисти и ОПЛ, манипулации, лабораторни изследвания, рентгенови прегледи, прием в болница, еднодневна хирургия;
- Комуникация по телефон и на място (в бъдеще и онлайн, при наличие на такава възможност в софтуера);
- Събиране на такси за платени услуги – прегледи, манипулации, операции;
- Предаване на постъпления в брой два пъти дневно на касата в счетоводството;
- Водене на дневници и регистрационни записи;
- Работа в тясно сътрудничество с всички отдели.
Изисквания:
- Добър външен вид и комуникативност;
- Готовност за работа на смени (вкл. уикенди);
- Компютърна грамотност;
Чужд език е предимство.