Началник на отдел “Връзки с обществеността” в община Сливен
Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
- Длъжностно ниво по КДА - 7
- Наименование на длъжностното ниво – Ръководно ниво 7Б
- Образование: висше, минимална – квалификационна степен: „Бакалавър”
по чл. 42, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за висшето образование;
- Област на висшето образование - Хуманитарна /филология/, Педагогически науки, Журналистика;
- Професионален опит: минимум 3 /три/ години;
- Ранг: III младши;
- Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
3. Допълнителни изисквания за длъжността:
- Компютърна грамотност - MS Office /Word, Excel/, Internet; работа с правно-информационни системи „Апис” или „Сиела” e предимство;
4. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
· Осъществява и организира протоколната дейност на Община Сливен.
- Организира всички прояви, свързани с международната и представителна дейност на Кмета.
- Работи за постигане на публичност и обществен престиж на дейността на Община Сливен.
· Изпълнява техническите функции по осигуряване и обслужване работата на Кмета.
· Подпомага политическата откритост на администрацията, осигуряване на условия за провеждането на тази политика, поддържане на хармония в социалната система.
· Подпомага дейността със събиране, обработка и анализ на информация, съставяне на становища и предложения, изпълнение на поставени задачи, които се вписват в нивото на собствена компетентност.
· Организира планирането, изпълнението и отчетността на работата на отдела.