Старши експерт в Общинска служба по земеделие-Севлиево
Участва в изпълнението, възлагането и контролирането на всички дейности по Наредба №49 от 05.11.2004 г., води всички регистри за служебно ползване; Участва в процедурите по възстановяване на собствеността върху земеделски земи; Обслужва граждани, събира и отчита таксите, събрани от ОСЗ, като орган на поземлена собственост; Oбработва писмената и графична информация, свързана със собствеността на земеделските земи, гори и земи от горския фонд; Работи с програми FERMA WIN, FARMA O, FERMA 3, FRZPK, FPG; Участва в проверки по жалби и сигнали във връзка с възстановяването на собствеността на земеделските земи и гори съгласно ЗСПЗЗ и ЗВСГЗГФ и изготвя становище в законоустановените срокове; Участва в изготвянето на отчети, анализи и доклади до ОД “Земеделие” за състоянието на земеделието на съответната територия и дейността на ОСЗ; Участва в дейностите по подпомагане на СГКК при административно обслужване на потребителите на кадастрална информация за земеделски и горски територии с одобрена КК и КР; Приема и окомплектова постъпили заявления от собственици и/или наследници на земеделски земи за изплащане от ОДЗ на постъпили по реда на чл. 37в, ал.7 от ЗСПЗЗ суми за имотите по чл. 37в, ал.3, т.2 от ЗСПЗЗ; Участва в процедурите по чл. 37в от ЗСПЗЗ за създаване на масиви за ползване между собствениците и/или ползвателите на земеделски земи ОЗ и ТН в землищата на община Севлиево; Участва в процедурите по чл. 37ж от ЗСПЗЗ за създаване и разпределение на масивите за ползване на ПМЛ между собствениците и ползвателите на животновъдни обекти с регистрирани пасищни селскостопански животни; Участва в комисии, предвидени в ЗСПЗЗ и ЗВСГЗГФ и правилниците към тях.
1. Минимални и специфични изисквания, за заемане на длъжността:
-образование – висше;
-образователна степен – бакалавър;
-минимален професионален опит – 1 години или придобит IV младши ранг;
2. Допълнителни умения и квалификации:
-предпочитана специалност – агрономство, икономика, аграрна икономика, геодезия;
-професионална област – селско и горско стопанство; икономика; геодезия, картография и фотограметрия;
-знания в областта на земеделието и нормативната уредба, свързана с дейността на Министерство на земеделието и храните
-компютърна грамотност: MS Office – MS Word, MS Excel;
-свидетелство за управление на МПС е предимство.
3. Кандидатите да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител
4. Начин на провеждане на конкурса:
-тест;
-интервю за преценка на качествата на кандидатите, съгласно критериите посочени в приложение №5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители.
5. Документи за участие в конкурсната процедура:
-заявление за участие в конкурса по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
-декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно че: лицето е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
-копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител;
-други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
6. Срок за подаване на документите за участие: 10 дни от публикуване на обявлението.
7. Място за подаване на документите: Областна дирекция „Земеделие” - Габрово, гр.Габрово, ул. „Брянска” № 30, ет. III, стая 9. Допълнителна информация може да бъде получена на телефон 066/804 274. Кандидатите подават документите лично или от техни упълномощени представители.
Документите могат да се подават по електронен път на електронната поща на Дирекцията: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
8. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците и всички съобщения във връзка с конкурса : информационното табло на Областна дирекция „Земеделие”-Габрово, ул. „Брянска” № 30, ет. III , информационното табло на Общинска служба по земеделие Севлиево, ул. „Хан Аспарух“ №5 и интернет страницата на ОД ”Земеделие”- Габрово - https://www.mzh.government.bg/odz-gabrovo/bg/Obiavi.aspx
9. Размер на основната заплата за длъжността - минимален размер - 1077 лв. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по Приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите в Областна дирекция „Земеделие” - Габрово и в рамките на разходите за персонал по бюджета на дирекцията при спазване на нормативните изисквания.