Главен вътрешен одитор
Община Несебър, гр.Несебър, ул.”Еделвайс” 10, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 2483/09.10.2025 г. на Кмета на Община Несебър
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една щатна бройка по служебно правоотношение за длъжността „Главен вътрешен одитор” в Звено за вътрешен одит към Община Несебър към Община Несебър, при следните условия:
1. Кратко описание на длъжността: Главният вътрешен одитор, в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор /ЗВОПС/, Глобалните стандарти за вътрешен одит в публичния сектор, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит в Община Несебър, утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор и вътрешните актове на Община Несебър:
· осъществява дейността по вътрешен одит във всички структури, дейности и процеси в общината, включително финансираните със средства от Европейския съюз, когато не е предвиден външен одит, както и на разпоредителите от по-ниска степен, чрез изпълнение на конкретни одитни ангажименти за даване на увереност и консултиране;
· идентифицира и оценява рисковете по одитираните дейности и процеси;
· проверява и оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите, надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията, както и ефективността, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти и изразява независимо и обективно мнение за ефективността на контролните механизми на одитираната дейност/процес, въз основа на проверените от него факти и обстоятелства.
2. Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
· минимална образователна степен - бакалавър;
· минимален професионален опит – 2 години, съгласно КДА или придобит ІV младши ранг.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт:
· да притежават сертификат "вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53, или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор /чл. 19, ал. 2, т. 4 от ЗВОПС/;
· Да отговарят на изискванията на чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗВОПС – да са дееспособни лица, да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат длъжността.
· При назначаване, кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
4. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
· Придобито образование в професионална област/направление – Икономика или Право;
· Дигитална компетентност - владеене на Microsoft Word, Microsoft Excel, работа с интернет;
· Ориентация към резултати; работа в екип; фокус към клиента; комуникативна, професионална, аналитична и лидерска компетентност;
5. Начинът на провеждане на конкурса е:
· решаване на тест;
· провеждане на интервю.
6. Минимален размер на основната заплата - 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
7. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1) заявление по образец за участие в конкурса /Приложение № 3 към чл. 17 ал.2 от НПКПМДС /;
2) декларация за обстоятелствата по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС/чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗВОПС /образец/;
3) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен. В случаите когато дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или когато документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4) копие от сертификат "вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
5) копие от документите, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е придобил ранг като държавен служител;
6) професионална автобиография;
7) нотариално заверено пълномощно в случай, че документите се подават от упълномощен представител.
8. На основание чл.14, ал.4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
9. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат подадени в срок до 20.10.2025 г.:
- лично от кандидата или от упълномощено от него лице в Центъра за административно обслужване на граждани, гр. Несебър, ул.”Еделвайс” 10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч.;
- по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на сайта на общината, раздел «Инфоцентър», категория «Конкурси»: https://nesebar.bg/obiavi/category/конкурси/, съгласно нормативно определените срокове.
За информация: отдел „Човешки ресурси и ТРЗ“ – 0554/29390 и 0554/29396.