Младши експерт „Устройствено планиране“
1. Кратко описание на длъжността:
Устройствено планиране, експертна дейност при провеждане на процедури за изработване на ПУП / ПРЗ и ПП /и за изменение на действащите ПУП на територията на общината по реда на ЗУТ и за промяна на предназначението на земеделски земи по реда на ЗУТ и ЗОЗЗ.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1. По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
• Изисквана минимална образователна степен за завършено образование професионален бакалавър;
• Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. (изм., ДВ. бр. 94 от 25 ноември 2005 г.) – технически науки
• Години професионален опит - не се изисква или минимален ранг – V младши;
• Вид правоотношение: Служебно
• Длъжностно ниво – 11
• Експертно ниво – 7
2.2. По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3. Други компетентности:
• Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
• Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
• Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
• Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
• Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
• Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общинска администрация;
• Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.