УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО" ПОМОРИЕ
УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО" ПОМОРИЕ
Изисквания:
- Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията
- Минимум 2 години опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки
- Добри компютърни умения (MS Office) (умения за работа със специализиран търговски софтуер се счита за предимство)
- Добри организационни и комуникативни умения
- Административни, търговски, организационни и лидерски умения
Задължения:
- Управлява, организира и координира цялостния търговски процес
- Отговаря за отварянето или затварянето на търговския обект
- Следи и участва в процесите по правилно приемане, съхранение, подготовка за продажба, маркировка на стоките
- Следи за състоянието на търговска зала – позициониране на стока, ценово обозначение, хигиена, изправност на оборудване
- Следи и участва в процесите по контрол на качеството, оптимален търговски вид и сроковете на реализация на продаваните стоки
- Организира работата на служителите по смяна, гарантира качественото обслужване на клиентите
- Запознава служителите и имплементира промени във фирмена стратегия, държавни изисквания, правила на работа с фирмени партньори и тн.
Нашето предложение:
- Постоянен трудов договор с "Болеро ООД"
- Мотивиращо възнаграждение
- Осем часов работен ден
- Работа в мотивиран екип
- Платено въвеждащо обучение
- Eжемесечен ваучер за храна – 200лв.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.
Кандидатурите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Изисквания:
- Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията
- Минимум 2 години опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки
- Добри компютърни умения (MS Office) (умения за работа със специализиран търговски софтуер се счита за предимство)
- Добри организационни и комуникативни умения
- Административни, търговски, организационни и лидерски умения
Задължения:
- Управлява, организира и координира цялостния търговски процес
- Отговаря за отварянето или затварянето на търговския обект
- Следи и участва в процесите по правилно приемане, съхранение, подготовка за продажба, маркировка на стоките
- Следи за състоянието на търговска зала – позициониране на стока, ценово обозначение, хигиена, изправност на оборудване
- Следи и участва в процесите по контрол на качеството, оптимален търговски вид и сроковете на реализация на продаваните стоки
- Организира работата на служителите по смяна, гарантира качественото обслужване на клиентите
- Запознава служителите и имплементира промени във фирмена стратегия, държавни изисквания, правила на работа с фирмени партньори и тн.
Нашето предложение:
- Постоянен трудов договор с "Болеро ООД"
- Мотивиращо възнаграждение
- Осем часов работен ден
- Работа в мотивиран екип
- Платено въвеждащо обучение
- Eжемесечен ваучер за храна – 200лв.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.
Кандидатурите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.