Оперативен счетоводител/ТРЗ специалист
Счетоводна фирма търси да назначи счетоводител или ТРЗ специалист. Клиентите ни са различни български и чуждестранни компании в различни сфери на дейност.
ОТГОВОРНОСТИ ЗА ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
1. Текущо осчетоводяване на постъпващите документи, банкови извлечения и др.
2. Изготвяне на справки и отчети за нуждите на клиентите и различни институции
3. Следене на разплащания, подготовка на различни документи за дейността на клиентите
ОТГОВОРНОСТИ ЗА ТРЗ СПЕЦИАЛИСТ
1. Изготвяне на всички необходими документи, свързани с назначавания, преназначавания и освобождаване на служители, както и регистрацията им в НАП;
2. Изготвяне на ведомости за заплати, с изчисляване на месечни възнаграждения, осигуровки, обезщетения и бонуси на служителите;
3. Подготвяне на платежни документи - ведомости и рекапитулация за заплати;
4. Подаване на Декларация 1 и 6 към ТД на НАП, подаване към НОИ на болнични и други документи;
5.Подаване на отчети и справки към НСИ;
ИЗИСКВАНИЯ
1. Отговорност и мотивация за работа
2. Отлични организационни и комуникативни умения
3. Умения за работа в екип, прецизност и внимание към детайлите
4. Висше образование - специалност "Счетоводство и контрол" и/или опит на подобна позиция
5. Познаване на законодателството в областта на счетоводството
6. Компютърна грамотност
7.Свободно владеене на английски или друг език е предимство
ПРЕДЛАГАМЕ
1. Динамична, предизвикателна и интересна работа в приятна среда и екип
2. Възможност за обучение и професионално развитие
3. Стимулиращо възнаграждение
Ако оценявате тази възможност като привлекателна и съответстваща на вашия опит и интереси, моля кандидатствайте чрез изпращане на актуална автобиография. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.