РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ
Томис ЕООД е търговска фирма с предмет на дейност продажби на елементи за автоматизация, инженеринг, изработване на пневматични и електрически табла, консултации. Търсим да назначим мотивиран, амбициозен, с желание за развитие кандидат.
Основни задължения:
- Създаване на мрежа от клиенти в поверения регион, откриване и привличане на нови потенциални клиенти, развитие и поддържане на взаимоотношенията с тях;
- Извършва всички дейности, възложени от прекия ръководител и от ръководството на фирмата във връзка с текущите цели и задачи;
- Провеждане на регулярни бизнес срещи с цел привличане на нови клиенти или продажба на нови услуги на настоящи клиенти;
- Отговаря за професионалното и лоялно обслужване на всички клиенти, с цел предоставяне на качествена услуга. Защитава реномето и името на дружеството.
- Отговаря за изготвянето на ценови оферти към клиентите.
- Участва в подготовката на договори за продажби;
- Отговаря за изготвянето на регулярни справки, свързани с продажбите или според нуждите на прекият ръководител или ръководството на дружеството.
- Съгласувано с другите структурни звена организира обучения и презентации пред клиентите;
- Следи за своевременно изпълнение на сключените договори за продажби;
- Следи и подпомага събираемостта на вземанията от клиенти.
- Ежедневно информира прекия си ръководител и ръководството за всички по-важни въпроси, свързани с оперативното управление на продажбите на всички продукти и услуги на фирмата;
Изисквания към кандидатите:
- Висше техническо образование в сферата на автоматизацията и/или машиностроенето;
- Работно ниво на английски език е предимство;
- Мотивиран, с позитивна нагласа, проактивен и енергичен;
- Опит и умение за работа в екип;
- Гъвкавост, опит и нюх при решаване на оперативни казуси;
- Комуникативни умения изразени при работа с клиенти и колеги;
- Желание за усвояване на нови знания, свързани с работата;
- Компютърна грамотност;
- Шофьорска книжка – активен шофьор;
Необходими документи:
- Подробна професионална автобиография, придружена със снимка;
Ние предлагаме:
- Постоянна и дългосрочна работа в стабилна компания, с добра социална политика;
- Трудов договор при спазване на българското законодателство;
- Стартово възнаграждение, плюс бонусна схема - от 1500лв. до 2000лв (НЕТО), по договаряне;
- Възможност за развитие в компанията;
- Служебен телефон и компютър;
- Фирмени и външни обучения;
- Ваучери за храна;
- Работа на пълен работен ден 09:00 до 17:30;
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю!
Месторабота: 4004 Пловдив, ул. Кукленско шосе 12