Главен юрисконсулт в сектор “Административно и правно обслужване“, отдел „Финансово-счетоводни дейности и административно обслужване“ в РЗОК град Благоевград, при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- образование: Висше;
- степен на образование: магистър;
- професионален опит: 3 (три) години;
или
- минимален ранг за заемане на длъжността: ІV-ти младши.
2. Специалности, по които е придобито образованието: право;
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове: удостоверение за придобита юридическа правоспособност, съгласно Закона за съдебната власт.
4. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика: компютърна грамотност.
5. Начин за провеждане на конкурса: тест, интервю.
6. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурс /Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл;
- копие от диплома за придобита образователна-квалификационна степен (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);
- копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
- в случай, че кандидатът притежава съответният ранг за изпълнение на длъжността, представя копие от служебна книжка;
- копия от други документи по преценка на кандидата;
7. Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок след публикуване на обявлението в сградата на РЗОК гр.Благоевград, площад „Георги Измирлиев“ № 9, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:00 ч. Лице за контакт: Ася Сотирова, тел.: 073/88 300 452. Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: asotirova@blg.nhif.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 11.02.2021 година включително.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на НЗОК.
9. Описание на длъжността:
Осъществяване на процесуално представителство по съдебни производства, образувани във връзка с дейността на РЗОК и НЗОК, след упълномощаване. Оказване на правна помощ на общата и специализираната администрация. Изготвяне на правни становища по тълкуване и приложението на различни правни норми, предлагане на решения на правни проблеми и юридическа консултация по проблеми, касаещи законосъобразното функциониране на РЗОК.
10. Минимален размер на основната заплата определена за длъжността: 650,00 лв. (основният размер на заплатата за длъжността се определя от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от http://www.nhif.bg/