ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
Компанията търси да назначи офис мениджър , който да подпомага и отговаря за дейноста на фирмата,офиса и автопарка .\"ЗЕТ БИЛД ПРО “ ЕООД е строителна фирма, която работи успешно на българския пазар. Компанията е специализирана в изграждането на фасадни архитектурни и покривни облицовки за промишлени и административни сгради и всички необходими строително-монтажни работи към тях.
Основни задължения и описание на длъжността:
- Отговорник по “БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД” само от офиса
-води кореспонденция със службата по трудова медицина
-изготвя и поддържа досието на фирмата за инспекцията по труда
-подготвя информация за изготвяне на оценки на риска за обектите на дружеството
-попълва и води надлежно книгите за видовете инструктаж на дружеството
-събира оферти за закупуване на работно облекло и ЛПС за дружеството
-разпределя и раздава работното облекло и ЛПС на служителите
Инструменти
-отговаря за съхранението и завеждането на всички инструменти на дружеството,както за тяхното състояние,тариране и поддръжка
- регистрира нови инструменти и попълва гаранциооните карти
-поддържа картон на служителя на който са предадени за ползване и съхранение
-изготвя и попълва ежемесечно дневник на електрическите инструменти
Кадри
-подготвя и набира данни при назначаване на работници или служители
-отговаря за трудовите им досиета
-оформя трудовите книжки и води дневник за тях
-изготвя заповеди за назначаване ,заповеди за извънреден труд ,заповеди за командировки
-приема молби за отпуски
-приема болнични листове и следи за предаването им
Автомобили
-отговаря за всички автомобили за навременно подновяване и плащане на
-данъците им,граждански отговорности,автокаско,винетки ,технически прегледи
-отговаря за автомобилите със специално предназначение
-Отчетност
Разходи и отчетност
-сортира разходните фактурите ,описва ги по обекти ,сканира
-изготвя отчети за разходи по фактури и човекодни за обектите на дружеството
-следи присъствените дни на работниците и служителите
-събира бланки с присъствени форми ежемесечно
-събира пътните книжки
-събира отчетите на работниците получили служебен аванс
-води книга служебни аванси
Офисни
отговаря за офиса за снабдяването му с :
-минерална вода
-кафе
-санитарни и почистващи консумативи
-офис консумативи
Както и всички други задачи и дейности свързани с работата.
Изисквания:
- Завършено висше образование.
- Отлични компютърни умения – MS Office, Word
- Шофьорска книжка кат. В –препоръчително
- Внимание към детайлите
- Енергичност и способност за работа в динамични условия
-Опит на подобна работа или сходна длъжност
- Спазване всички фирмени изисквания за качество
- Отговорност към поставените задачи
- Умения за работа в екип
Какво можем да Ви предложим:
- Трудов договор
- Редовно и добро заплащане
- Платен годишен отпуск
- Осигурен транспорт
- Служебен телефон
-Персонален компютър
- Възможност за професионално развитие
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.