Изпълнител по поддръжка и охрана на пункт за управление
Община Враца обявява конкурс за длъжността „Изпълнител по поддръжка и охрана на пункт за управление“ в дейност отбранително –мобилизационна подготовка - 2 щ. бр.
1. Описание на длъжността:
1.1. да следи системите за видеонаблюдение;
1.2. да познава документите на техническите средства в пункта за управление;
1.3. да подпомага дейността на Общинския щаб за изпълнение на Общинския план за защита при бедствия;
1.4. да притежава компютърни умения.
Длъжностната характеристика е на разположение в стая № 16 в сградата на Община Враца.
Длъжността е предназначена за заемане по трудовo правоотношениe и работа на график при сумирано изчисляване на работното време в съответствие с приложимото законодателство.
Индивидуалната основна заплата за длъжността е в размер на 933 лв.
2. Изисквания към кандидатите:
2.1. да имат средно образование
2.2. професионален опит – не се изисква.
3. Необходими документи за кандидатстване:
3.1. заявление от кандидата (свободен текст);
3.2. автобиография – европейски формат;
3.3. копие от диплома за завършено средно образование;
3.5. копие от документ, удостоверяващ продължителност на стаж (ако имат такъв);
3.6. копия от други видове официални документи, удостоверяващи придобита допълнителна квалификация (ако има такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис.
4. Начин на провеждане на подбора:
4.1. проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания;
4.2. интервю.
5. Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в запечатан непрозрачен плик, върху който се изписва името на кандидата и длъжността, за която кандидатства, точен адрес и телефон за връзка. Документите се подават в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, „Център за административно обслужване” – гише „Общо деловодство”, в срок до 17:00 часа на 06.12.2024 г.
6. Допускане до участие:
До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията, обявени в т. 2.
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и датата, часа и мястото на провеждане на интервюто, ще се обявят на официалния сайт на Община Враца www.vratza.bg, в раздел „Кариери“.
7. Интервю:
7.1. Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе в следните направления:
- познания върху нормативната база, касаеща длъжността;
- аналитична компетентност;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност.
7.2. На интервюто всеки член на комисията преценява качествата на всеки от допуснатите кандидати въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва Оценъчна карта.
7.3. Оценката на всеки кандидат от интервюто е средноаритметична от оценките на членовете на комисията.
7.4. Минималният резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто е 4 (четири).
За допълнителна информация: тел: 0884 769 198