1.1. Консултира земеделските производители във връзка с необходимия набор от документи за получаване на съветническа помощ по мярка 2 „Консултантски услуги, услуги по управление и услуги по заместване в стопанството“ от ПРСР 2014 -2020 г.;
1.2. Приема заявления за получаване на консултантски пакети (КП) по мярка 2 от ПРСР 2014 -2020 г. и проверка за съответствие с изискванията за получаване на съответния КП;
1.3. Участва в предоставянето на КП по мярка от ПРСР 2014 – 2020 г., за които НССЗ е одобрен доставчик, в т.ч.:
- предоставя актуална информация и специализирани съвети и консултации в областта на растениевъдството, в т.ч. интегрираното управление на вредителите;
- предоставя консултантски услуги относно законово установените изисквания за управление и националните стандарти за добро земеделско и екологично състояние на земята;
- изготвя бизнес планове и основна информация за проектни предложения по подмярка 6.1 „Стартова помощ за млади земеделски стопани“ (в случай, че НССЗ бъде одобрена да предоставя КП на млади фермери), подмярка 6.3. „Стартова помощ за развитието на малки стопанства“ и по други мерки и подмерки от ПРСР 2014-2020 г. включени в съответния КП и за които НССЗ е одобрена да предоставя;
- предоставя консултантски услуги свързани с Рамковата директива за водите, биологичното земеделие, опазването на околна среда и мерките за смекчаване на последиците от изменението на климата и адаптиране към него;
- предоставя консултантски услуги относно стандартите за безопасност на труда и стандартите за безопасност на стопанствата;
1.4. Попълва регистрите за дейностите на НССЗ по мярка 2 от ПРСР 2014 – 2020 г. в компетенциите на офиса;
1.5. Извършва посещения на място на потенциални кандидати и бенефициенти по ПРСР 2014 – 2020 г. включително по мярка 2 ;
1.6. Въвежда в информационната система на НССЗ изискваните данни и информация за консултираните лица, проведените консултации, посещенията на място и други заложени в системата дейности по ПРСР 2014 – 2020 г. , включително по мярка 2;
1.7. Участва в организирането и провеждането на информационно-обучителни и информационни събития в т.ч. изнесени приемни и медийни изяви, както и в изготвянето и разпространението на информационни материали по ПРСР 2014 – 2020 г. в т.ч. мярка 2 и по направленията, по които работи;
1.8. Изготвя отговори на въпроси и писма по ПРСР 2014 – 2020 г. в т.ч. мярка 2;
1.9. Участва в изготвянето на отчети за дейността на офиса по ПРСР 2014 – 2020 г. в т.ч. мярка 2, както и в направленията, по които работи;
1.10. Предоставя в офиса, по телефона и при посещения на място актуална информация, съвети и консултации по въпроси свързани с прилагането в България на ОСП на ЕС в Република България, в т.ч. по ПРСР 2014 - 2020 г. и създаването на организации на производители на земеделски продукти;
1.11. Участва в изготвянето на проекти за кандидатстването по мерките от ПРСР 2014 - 2020 г.;
1.12. Участва в изпълнението на годишния план за дейността на офиса по отношение на ПРСР 2014 – 2020 г. в т.ч. мярка 2;
2. Изисквания за заемане на длъжността:
Образование - висше;
Минимална образователна степен – бакалавър;
Професионална област– аграрни науки и ветеринарна медицина и професионално направление – растениевъдство/растителна защита;
Минимален професионален опит – не се изисква;
Специфичен опит – не се изисква;
Допълнителна квалификация/обучение:
• Компютърна квалификация – отлични познания и умения за работа с MS Word, MS Excel, MS Power Point, Интернет, електронна поща;
• Владеенето на английски език е предимство;
• Свидетелство за управление на МПС - категория „В” е предимство.
3. Размер на основната заплата за длъжността – от 800 лв. до 1100 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя съгласно Вътрешните правила за формиране и организация на работната заплата в НССЗ.
4. Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю
5. Необходими документи за кандидатстване:
5.1. Заявление за участие в конкурса /по образец/;
5.2. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
5.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/
5.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на специфичния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка, копия от сключени граждански договори, длъжностна характеристика, препоръки и др./
Забележка: Образецът на заявлението за кандидатстване може да се вземе от електронната страница на НССЗ (www.naas.government.bg) или от деловодството на НССЗ - гр. София, ул. ”Банско шосе” № 7.
6. Срок за подаване на документите: от 22.06.2022 г. до 22.07.2022 г. включително.
7. Място за подаване на документите:
Документите се подават лично, чрез пълномощник или по пощата (с куриер) на адрес: Централно управление на НССЗ - гр. София, ул. „Банско шосе” № 7 – деловодство.
8. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурса:
Списъците с допуснатите до участие в конкурса ще бъдат публикувани на електронната страница на НССЗ на адрес www.naas.government.bg.
9. За допълнителна информация:
Може да се обръщате към експертите „човешки ресурси” в Дирекция „Административно-финансова дейност“ (АФД) – тел.: 02 810 09 83 и тел.: 02 810 09 86. e-mail: irina.petrova@naas.government.bg и eliza.kirilova@naas.government.bg;