СТАРШИ СЧЕТОВОДИТЕЛ в сектор „Финансово осигуряване“ при ОД на МВР – Хасково
Длъжностно ниво: 10, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво – 6.
І. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
2. Да имат придобита минимална образователно-квалификационна степен на висшето образование „бакалавър” по смисъла чл. 42, ал. 1, т. 1, буква “б” от Закона за висшето образование;
2.1. Области на висшето образование – социални, стопански и правни науки;
2.2. Професионални направления – икономика;
2.3. Да отговаря на изискванията на чл. 18 от Закона за счетоводство;
3. Да имат минимален професионален опит – 1 година или минимален ранг – IV младши;
4. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ) до ниво на сигурност „Секретно“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
ІІ. Описание на длъжността:
1. Подпомага главния счетоводител при изготвяне на средносрочни бюджетни прогнози и проектобюджет за съответната година, съгласно указанията и сроковете определени от първостепенния разпоредител с бюджет;
2. Изготвя ежемесечните отчети за касово изпълнение на бюджета, тримесечните финансови отчети и баланс на разпоредителя с бюджет и всички приложения към тях, съгласно указанията и сроковете определени от първостепенния разпоредител с бюджет;
3. Осъществява счетоводната отчетност и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички стопански операции като носи пряка отговорност за тези дейности;
4. Подпомага главния счетоводител при своевременното осигуряване на ръководството с финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление, като извършва системен анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати;
5. Участва в разработването на вътрешните документи на структурата;
6. Подпомага главния счетоводител при осъществяване на своевременното уреждане на сметните взаимоотношения с дебитори и кредитори, за уреждане взаимоотношенията с бюджета с общините и другите ведомства и институции;
7. Носи пряка отговорност за осигуряването на необходимата информация, за която отговаря на юрисконсулта при оформяне на материали за установени липси на парични средства и материални ценности, за неустойки и вреди по неизпълнение на договори и други;
8. Отговаря за достоверността на изготвените от него финансово-счетоводните документи;
9.Организира и осъществява контакти и взаимоотношения с всички материалноотговорни лица в структурата, и с ръководителите на отдели и сектори;
10. Осъществява контакти с представители на банкови, финансови, данъчни и контролни органи и институции.
ІІІ. Начин за провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
2. Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 1077 лева до 1700 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите от държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към НЗСДА и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (при наличие на такива);
5. Копия на документи за придобит ранг (при наличие на такъв);
6. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.
7. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите по т. 1 до т. 7 може да се подават по електронен път (e-mail – [email protected]), като в този случай заявлението по т. 1 и декларацията по т. 2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Документите могат да бъдат подавани лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч. на адрес: гр. Хасково, бул. „България“ № 85, сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ при Областна дирекция на МВР – Хасково, телефони за допълнителна информация и справки – 038/640444 и 038/640441.