Ако Вие имате:
- Завършено средно или висше образование (икономическото е предимство)
- Опит при работа с клиенти и/ или плащания
- Отлични продажбени умения
- Добри умения за работа с компютър (MS Office)
- Добро ниво на владеене на английски език (предимство)
- Много добри комуникативни и презентационни умения
- Добри организационни и аналитични умения
И искате да:
- Продавате всички кредитни и некредитни продукти, които банката предлага за физически и юридически лица
- Идентифицирате потребностите на клиентите и предлагате най–подходящите продукти и услуги за тях
- Провеждате срещи с клиенти с цел привличане на нов бизнес
- Приемате, проверявате и обработвате клиентски документи и поддържате досиетата на клиентите
- Работите на каса с национална и чуждестранни валути
- Съдействате на клиентите и насърчавате използването на устройствата за самообслужване и дигиталните канали за обслужване
При нас ще намерите:
- Стартово брутно месечно възнаграждение 1300 - 1500лв
- Тримесечна бонусна схема, обвързана с резултатите
- Ваучери за храна – 60лв на месец
- Допълнително здравно осигуряване
- Кредитни продукти при преференциални условия
- Осигурен ментор за периода на обучение / Разнообразни възможности за учене
- Спортна карта при преференциални условия
- Застраховка Живот/ Злополука
- Разнообразни корпоративни събития за служители и техните семейства
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Райфайзенбанк (България) EАД е част от Групата Райфайзенбанк Интернешънъл /РБИ/ - една от водещите финансови институции в Централна и Източна Европа, с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти на 14 пазара в региона. Като една от водещите банки в България, Райфайзенбанк вече повече от 20 години предлага висококачествено обслужване на своите клиенти и възможности за учене и развитие на своите служители.