Секретар - офис асистент
Предлагаме работа като секретар/офис асистент в счетоводна компания с малък работен екип и много добри условия на труд.
Основни задължения:
- извършва всички дейности по администрирането и подпомагането на дейността; поръчва канцеларски материали и офис консумативи
- приема външни телефонни разговори и ги пренасочва към съответната вътрешна линия, провежда изходящи разговори по възложени задачи
- изпраща и получава кореспонденция по електронна и физическа поща, общува с куриерски фирми;
- приема, предава, разпечатва и подрежда документи от/на клиенти на дружеството
- входира документи в различни институции - НАП, НОИ, съдилища, банки;
- посреща и настанява гости/клиенти в съответствие с установения ред и фирмена политика
- спазва конфиденциалност по отношение на всички данни и обслужване
Изисквания: средно или висше образование; владеене на английски език на работно ниво; добра компютърна грамотност - Internet, Word, Excel, Outlook; комуникативност и умения за работа в екип, лоялност към дружеството