Офис сътрудник/администратор
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решения за електроинсталации, заземителни и кабелоносещи системи. Компанията е с дългогодишна история, високи стандарти за качество и стабилно присъствие на българския пазар.
Отговорности:
– Изготвяне и изпращане на заявки към доставчици
– Обработка на поръчки и координация на сроковете за доставка
– Издаване на фактури и поддържане на точна отчетност
– Комуникация с външни партньори и вътрешни отдели
– Подпомагане на ежедневните административни задачи в офиса.
Изисквания:
– Предишен опит на сходна административна позиция
– Отлични организационни и комуникационни умения
– Добра компютърна грамотност и работа с MS Office
– Отговорност, прецизност и умение за работа в екип
– Мотивация за дългосрочно развитие в стабилна компания
– Познания по английски език са предимство.
Компанията предлага:
– Работно време: понеделник – петък, 08:00 – 17:00 ч.
– Коректно заплащане и допълнителни придобивки
– Работна среда с ясна структура и подкрепящ екип
- Локация на Челопешко шосе 15.
- Няма възможност за работа от вкъщи.
Ако това ви звучи интересно, очакваме вашата кандидатура! С одобрените кандидати ще се свържем в най-кратък срок.
"Б.А.Б.Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал с регистрационен номер 3051 / 2020 г. в Агенцията по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители.
Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.
Отговорности:
– Изготвяне и изпращане на заявки към доставчици
– Обработка на поръчки и координация на сроковете за доставка
– Издаване на фактури и поддържане на точна отчетност
– Комуникация с външни партньори и вътрешни отдели
– Подпомагане на ежедневните административни задачи в офиса.
Изисквания:
– Предишен опит на сходна административна позиция
– Отлични организационни и комуникационни умения
– Добра компютърна грамотност и работа с MS Office
– Отговорност, прецизност и умение за работа в екип
– Мотивация за дългосрочно развитие в стабилна компания
– Познания по английски език са предимство.
Компанията предлага:
– Работно време: понеделник – петък, 08:00 – 17:00 ч.
– Коректно заплащане и допълнителни придобивки
– Работна среда с ясна структура и подкрепящ екип
- Локация на Челопешко шосе 15.
- Няма възможност за работа от вкъщи.
Ако това ви звучи интересно, очакваме вашата кандидатура! С одобрените кандидати ще се свържем в най-кратък срок.
"Б.А.Б.Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал с регистрационен номер 3051 / 2020 г. в Агенцията по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители.
Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.