Офис координатор с италиански език
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим:
Офис координатор с италиански език
Основни изисквания:
- Добро владеене на италиански език – писмено и говоримо;
- Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не и задължително условие;
- Образование или опит в сферата на финанси, счетоводство, икономика, бизнес управление – предимство, но не и задължително условие;
- Добри компютърни познания;
- Добри организационни умения и умения за работа в екип;
- Владеене на английски език - предимство;
- Проактивен и адаптивен човек, с позитивна нагласа към работния процес и желание за развитие;
Основни задължения:
- Общо подпомагане дейността на фирмата;
- Въвеждане и обработка на първични счетоводни документи;
- Първично деловодство;
- Изготвяне на справки, следене на поръчки;
- Водене на кореспонденция на български и италиански език с клиенти и доставчици;
Компанията предлага:
- Трудов договор и осигуровки;
- Работа на пълен работен ден от 9.00 до 18.00 ч;
- Месторабота: ж.к. Гоце Делчев;
- Възможност за започване на работа веднага.
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите. Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или италиански език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.