Офис Асистент / Мениджър
Описание на длъжността:
· Kомуникация с клиенти чрез телефон и електронна поща;
· Организиране получаването и изпращането на кореспонденция на дружеството;
· Обработка, поддържане и съхранeние на документи;
· Организиране доставянето на консумативи до офиса на дружеството;
· Сътрудничество с ръководния екип на Дружеството;
· Изпълнение и на други поставените задачи.
Основни изисквания към кандидатите за позицията:
· Добра комуникативност, умения за работа в екип, лоялност;
· Дисциплинираност и отговорност;
· Отлична езикова подготовка;
· Коректност и организираност при изпълнение на длъжностните задължения;
· Добра техническа и компютърна грамотност.
Ние предлагаме:
· Постоянен трудов договор и коректни трудови взаимоотношения;
· Отлични условия на труд;
· Конкурентно възнаграждение;
· Възможност за професионално развитие;
· Стимулираща работна среда в млад и динамичен екип.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и считате, че сте подходящи за длъжността, моля изпратете Вашата професионална автобиография и актуална снимка.