Основни отговорности и задължения:
• Организация и координация на документалния поток и административната дейност в офиса
• Подготвяне на административна информация и документация, свързани с подаването и реализирането на национални и международни програми и проекти
• Организация на бизнес кореспонденцията, комуникация с доставчици и партньори
• Проследяване и систематизиране на входяща и изходяща информация
• Участие в организирането на семинари, обучения и срещи
• Организиране на служебни командировки (закупуване на билети, резервации за хотел и др.)
• Организация и координация на компютърни база-данни и информация за контактите на Фондацията
• Администриране и поддържане информацията на интернет сайта и социалните мрежи на Фондацията
• Организация на снабдяването с офис консумативи
Организацията предлага:
• Възможност за професионална изява и развитие
• Отлични работни условия в млад и динамичен екип
• Мотивиращо възнаграждение
• Интересен и динамичен работен процес
Изисквания към кандидата:
• ОТЛИЧНО ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК – писмено и говоримо
• Средно или висше образование
• Отлична компютърна грамотност - работа с Microsoft Office и Internet приложения;
• Организационни умения;
• Отлични устни и писмени комуникационни умения;
• Способност за работа в екип, креативност, инициативност, отговорност;
• Умения в областта на Social Media Marketing;
• Интереси в областта на координацията на събития, маркетинг и дигиталните технологии;