Специалист Логистика/Спедиция
Ние сме Агенция занимаваща се с процеса при подбор на кадри за свободни работни позиции.
За един от нашите Партньори, търсим подходящ кандидат за позиция Специалист Логистика/Спедиция. Компанията се намира в град Пловдив и се занимава с външнотърговска дейност с мебели. Поради увеличенията на клиентите си, фирмата иска да назначи служител, който да стане част от екипа, да бъде обучен и да заеме мястото си сред колегите. Позицията позволява работа от разстояние и обучение на място; не е задължително да живеете в град Пловдив.
Основни отговорности:
- Планиране и помагане с ефикасното управление на логистиката и спедицията на фирмата;
- Проследяване на поръчки, срокове, доставки, обеми и цени;
- Съставяне на target цени за производители спрямо запитвания от клиенти и съставяне на крайни цени за клиенти спрямо производни цени;
- Съгласуване на срокове, планове, и изпълнение на износ от производители из цяла Европа;
- Създаване и попълване на документи за спедиция;
- Разрешаване на казуси относно спедиция;
- Водене на писмена кореспонденция с доставчици и транспортни фирми относно срокове, готовност за износ, цени, и т.н.;
- Обработка и изпращане на запитванията към производители;
- Отлично познаване на продуктовото портфолио на компанията;
- Близка колаборация с отдел счетоводство и отдел продажби.
Задължителни изисквания към кандидата:
- Завършено висше образование със специалност:
Международни икономически отношения; Бизнес логистика; Икономика на търговията; Финанси; Счетоводство; Бизнес мениджмънт; Бизнес математика; или друга подобна специалност с техническо/аналитично мислене
- Способност за управление на многобройни взаимоотношения с доставчици и транспортни фирми;
- Много добро владеене на Английски език (писмено и говоримо);
- Владеене на Украински или Руски език (писмено и говоримо);
- Познания и/или опит с Incoterms;
- Умения за работа с MS Office – Excel, Word; G-Suite – Gmail, G-Drive;
- Добри комуникативни и организационни умения;
- Критическо и аналитично мислене – готовност за работа с числа;
- Желание и опит с работа в екип.
Препоръчителни изисквания към кандидата:
- Умения за работа с CRM и/или ERP системи
- Търговски опит или опит в логистиката/спедицията – обслужване на клиенти, доставчици, транспортни фирми и/или производители.
Оферта на компанията:
- Трудов договор и пълни социални осигуровки;
- Динамична работна среда;
- Коректни трудови взаимоотношения и постоянна ангажираност;
- Позитивна и приятелска атмосфера, с възможност за работа от разстояние;
- Петдневна работна седмица; работно време от 9:30ч до 17:30ч;
- Основна заплата + Бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
- Стартова заплата на хора без опит - 1500лв (нето);
- Стартова заплата за хора с опит - по договаряне.
Ако се припознавате като този служител и искате да направите крачка напред, ще се радваме да ни изпратите Вашето CV.
Всички документи ще се съхраняват в строга конфиденциалност.
Ще се свържем с одобрените кандидати, които ще бъдат поканени на интервю.
№3344/09.06.2022