„Бисквитките” ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки”.Научете повечеРазбрах
Уважаеми потребители,
Искаме да Ви информираме за актуализация на политиката ни за защита на личните данни и общите ни условия. Промените са свързани с влизането в сила от 25.05.2018 г. на новия регламент за защита на личните данни на ЕС.
За да продължите да използвате услугите на сайта Zaplata.bg, е необходимо да се запознаете и приемете новите условия за ползване.
Ако за теб няма тайни в трудово и осигурителното законодателство, ако се интересуваш от новостите и искаш да си пръв в прилагането на най-добрите HR практики, ако обичаш промяната и търсиш начини за оптимизиране на вътрешните HR процеси, с грижа за служителите, стани част от екип "Възнаграждения"!
Твоята роля:
участваш в процеса по изчисление и превод на работните заплати и администрираш всички дейности свързани с трудовите възнаграждения;
консултираш служителите по въпроси, свързани с месечно възнаграждение, болнични, отпуски и майчинство;
отговаряш за обработването на постъпващите документи и коректното им въвеждане в системите;
подготвяш анализи, справки и служебно бележки относно заплащането, работното време, трудовия и осигурителен стаж и отпуските на служителите;
участваш в изготвяне на разплащателната ведомост, общата и счетоводната рекапитулация;
подаваш данни за осигурителния статус на персонала към съответните институции
предоставяш необходимите документи при проверки и ревизии от държавни органи, вътрешни и външни одити.
От теб очакваме:
5 години релевантен опит на подобна позиция;
задълбочени познания в трудово, социално и данъчно законодателство;
висше образование в сферата на Човешките ресурси, Счетоводството или Финансите;
отлични аналитични умения и прецизност в работата с цифри и данни;
умения за работа при интензивно натоварване и отговорност към поставените задачи;
интерес към новостите, готовност за учене и развиване на нови умения;
умения за работа с MS Office ( Excel), опит с HeRMeS е предимство;
свободно владеене на английски език.
Ние ти предлагаме:
възможност да се присъединиш към една от най-бързо развиващите се индустрии;
работа в екип от високо мотивирани специалисти;
възможности за обучения съобразно личните и професионални нужди;
атрактивно възнаграждение, пакет от социални придобивки и опция за home office;
възможности за допълнителни бонуси при отлично представяне и изпълнение на поставените цели.
Кандидатствай сега!
Ако имаш въпроси, свързани с обявата, моля свържи се с Юлияна Каракушева/yuliyana.mladenova@a1.bg/.