Ние сме компания, която произвежда висок клас, бутикови, дамски облекла и сме базирани в центъра на град София. За нуждите на компанията, ние търсим да наемем човек, който има опит с администрирането на онлайн магазин, основно на платформата на WordPress/WooCommerce, както и да има желание да се развива в областта на Customer Support-a
Важно условие е също така да има опит и като Copywriter, за да може да е е адектавтен при описанията на продуктите.
Професионалистът, който би имал шансове да поеме поста, трябва да притежава следните качества и ценз:
- Да има адекватно образование, свързано с горепосочената позиция
- Да е работил и да има опит в сферата на e-commerce и/или като customer support
- Да има отлична писмена култура и познания при създаването на продуктови текстове.
- Да владее поне един чужд език /английски задължително, втори и трети ще е бонус за кандидатурата/
- Да има познания, свързани с онлайн продажбите и спецификата на предлагането на продукти в мрежата.
- Да може да работи на високи обороти и да не генерира напрежение в процеса на своята работа.
- Да е позитивен и коректен и да отдава цялата си професонална енергия на философията на марката ни.
- Да е общителна личност и да може да работи в екип от други колеги .
- Да може да спазва крайни срокове и да асимилира точно поставени критерии.
Ние Предлагаме:
- Приятно място за работа в сърцето на София
- Атрактивно заплащане, обвързано с постигнатите резултати.
- Пробен период на граждански договор и евентуално след приключване на срока на проекта, подписване на трудов договор и договаряне на финансови параметри.
- Пълна работно време от 09:00- 17:00 часа
- Коректно и лоялно отношение
Компанията ни съхранява всички лични данни, съгласно всички разпоредби на българското и европейското законодателство.
Кандидатите, които бъдат избрани, ще е нужно да се явят на лично събеседване в нашия офис при всички задължителни, хигиенно-санитарни мерки, свързани с настоящата обстановка.
Носенето на маски е задължително.