Добавено в твоите Избрани обяви

СЧЕТОВОДИТЕЛ ОПЕРАТИВЕН

 

ОФИС ЕКСПРЕС е водеща компания в България за онлайн търговия и доставка на офис консумативи, офис мебели, столове и IT техника. Компанията е наложена на българския пазар като предпочитан доставчик на цялостни офис решения, насочени към корпоративния сектор.

Ние разбираме, че успехът се дължи на интелигентен и сплотен екип и затова се стремим да изградим дългосрочни взаимоотношения с мотивирани личности, които да приобщим към ценностите на компанията.

Ако вярвате в собствените си възможности, ако имате желание да се развивате в сферата на финанси и счетоводство, очакваме Вашето предложение за позиция

\"ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ\" - без професионален опит

Ако сте високо мотивиран, с желание за развитие и компетентности в областта на счетоводство и финанси, вие ще бъдете успешен член на нашия екип.

ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ:

- Професионална практика в сфера от бизнеса, в която желаете да се развивате;

- Ментор, който да ви въведе в процесите и организацията на работата и фирмата;

- Обучение - въвеждащо и надграждащи;

- Динамичен и разнообразен работен ден;

- Конкурентно възнаграждение и пълни осигурителни права;

- Ваучери за храна, карти за свободното време Мултиспорт, допълнително здравно осигуряване и др.;

- Предизвикатeлна длъжност и възможности за развитие в национална компания;

- Работно време- осемчасов работен ден, 5 дневна работна седмица, почивни дни - събота, неделя и празнични дни.

- Удобна офис локация - бул. История Славянобългарска 21

- Безсрочен трудов договор.

Позицията включва обучение и практика, свързани със:

• Счетоводни дейности, обработка на първична информация и други официални счетоводни документи и регистри;

• Въвеждане и обработка на информация;

• Изготвяне на справки и отчети в Excel и ERP;

• Контактуване със свързани със счетоводната дейност институции;

• Контактуване с клиенти, относно счетоводни и документални въпроси.

Имате предимство, ако сте:

- Точни, организирани и отговорни личности;

- Имате желание за работа в сектор \"Счетоводство и финанси\".

- Опит не е необходим.

- Желание за развитие, обучение и нови умения;

- Възраст до 29 години, включително. Позицията е по „Развитие на човешките ресурси“.

- Завършено образование (дипломиран специалист) - средно или висше, с икономическа или техническа специалност. С предимство ще се разглеждат кандидати завършили специалност Счетоводство и контрол;

- Отлична компютърна грамотност – Word, Excel, бази данни;

Очакваме Вашите документи:

- подробна автобиография,

- актуална снимка,

- телефон за обратна връзка.

 

Контакт ще бъде направен с всички кандидати, отговарящи на изискванията за позицията.

Предоставените данни се използват само за целите на подбора и са защитени според ЗЗЛД.

 

 

Тагове:
Други обяви от ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Добавено в Избрани
СПЕЦИАЛИСТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
от 1450 до 2200 лв.
София / 22 Март
Добавено в Избрани
МЕБЕЛИСТ МОНТАЖНИК
от 1800 до 2500 лв.
София / 20 Март
Добавено в Избрани
ШОФЬОР - КУРИЕР ДОСТАВКИ
от 1800 до 2500 лв.
София / 20 Март
Добавено в Избрани
СКЛАДОВ СЛУЖИТЕЛ
от 1600 до 1900 лв.
София / 24 Март
TOP
21 Март 2023132
СЧЕТОВОДИТЕЛ ОПЕРАТИВЕН ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД

Докладвай за проблем
СЧЕТОВОДИТЕЛ ОПЕРАТИВЕН
ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД

Препишете кода от картинката: