Ако Вие имате:
- Висше образование
- Опит в събирането на вземания ще се счита за предимство
- Добри компютърни умения (MS Office, WEB приложения)
- Добро владеене на английски език ще се счита за предимство
- Отлични комуникативни умения
- Умения за ефективна комуникация, убеждаване и водене на преговори с различни типове клиенти
- Индивидуален подход, в зависимост от типа клиент и причината за забавяне на плащането
- Умение за работа в екип
- Мотивирана и динамична личност, ориентирана към постигане на резултати
И искате да:
- Осъществявате дейности по събиране на просрочени експозиции в сектор Ранно и късно събиране, чрез провеждане на телефонни разговори
- Информирате и консултирате клиента за възможност за преструктуриране на кредита, в случай че не може да бъде постигнато плащане
- Целите постигане на обещания за плащане в зависимост от установените приоритети
- Следите изпълнението на поети обещания за плащане
- Спазвате примерните сценарии за разговори с кредитополучатели/картодържатели в просрочие и трети лица свързани с тях
- Поддържате и актуализирате база данни с информация относно проведените разговори
- При необходимост взимате участие в организиране и провеждане на срещи с клиенти в просрочие за обсъждане възможности за изплащане на дълга
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта при преференциални условия
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
КВС Банк България е универсална търговска банка, която предлага на своите клиенти (корпоративни и физически лица) пълен спектър от финансови продукти и услуги.
КВС Банк България е част от Групата КВС в България, която обхваща 14 компании с дългогодишна история и богат опит в секторите банкиране, застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, управление на инвестиции, пенсионно осигуряване и факторинг. Според данните на БНБ към март 2022 г., общата стойност на активите на компаниите превръща Групата на КВС в България в най-голямата интегрирана финансова група, обслужваща над 2.5 млн. клиенти.