Райфайзенбанк (България) ЕАД бе отличена с 3 работодателски награди в престижния конкурс на Career Show Awards 2021:
• Златна награда – Най-добър работодател – Банкиране
• Златна награда – Стратегия за вътрешни комуникации
• Бронзова награда – Стратегия „Здраве и уелнес“
Ако Вие имате:
- Завършено Висше икономическо образование
- Опит в областта на кредитиране или администриране на кредити
- Опит в работа с конфликтни клиенти
- Познания за процеса по принудително изпълнение
- Добри компютърни умения
- Желание за работа в екип
- Шофьорска книжка категория „B”
И искате да:
- Управлявате портфейл от проблемни кредити в региона на София и София област
- Информирате, консултирате и търсите най-добрите възможности за клиенти с просрочени експозиции чрез провеждане на телефонни разговори и срещи
- Извършвате посещения и огледи на обезпечения и предлагате последващи действия
- Подпомагате работата на юриста в региона
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта на преференциални условия
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Райфайзенбанк (България) EАД е част от Групата Райфайзен Банк Интернешънъл /РБИ/ - една от водещите финансови институции в Централна и Източна Европа, с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти на 14 пазара в региона. Като една от водещите банки в България, Райфайзенбанк вече повече от 20 години предлага висококачествено обслужване на своите клиенти и възможности за учене и развитие на своите служители.