Добавено в твоите Избрани обяви

Експерт обществени поръчки в сферата на услугите

Отговорности:

-Организира и отговаря за цялостния процес  по подготовка на тръжната документация  на дружеството  в процедури по Закона за обществени поръчки;

-Носи отговорност за  цялостта на фирменото предложение съгластно действащия Закон за обществени поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки и изискванията на Възложителя;

-Организира, участва и осъществява контрол  по цялостното окомплектоване и изпращане на всички документи за процедурата;

-Водене на писмена и устна  кореспонденция, държавни учреждения, които имат отношение, партньори на фирмата в тръжните процедури, останалия екип по  подготовката от фирмата;

-Администриране, отчетност и архивиране на всички необходими документи по тръжни предложения и цялостния процес по участие на фирмата в  в процедури по  Закона за обществените поръчки;

-Следене на обявленията за нови обществени поръчки;

-Регулярно следене на промените в Закона за обществени поръчки  и тяхното въздействие върху участието на фирмата в тръжните процедури;

-Информиране на заинтересованите страни от фирмата за тези промени;

-Регулярна отчетност на дейността си,  както и навременна информираност  на мениджмънта при проблеми по  подготовката на предложение на фирмата.

Минимум изисквания:

-Средно образование;

-Опит в подготовката на предложения при участие в процедури по ЗОП - минимум 2 /две/ години, във фирма занимаваща се с частна охранителна дейност;

-Познания по ЗОП, ППЗОП, ЗЧОД;

-Много добра компютърна грамотност - работа с MS Fffice /основно сWord Excel/  и графични програми за изработка на схеми;

-Отлично познаване на българските книжовни норми - владеене на правопис и пунктуация.

Личностни качества:

-Висока степен на отговорност, прецизност и дискретност;

-Умения за работа в екип;

-Способност за разпределяне на времето и планиране при работа с крайни срокове;

-Аналитично мислене и проучвателни умения;

-Организираност;

-Умения за работа в екип;

-Комуникативност;

.-Градивност и гъвкавост;

-Желание за усвояване на нови знания;

-Способност за реална преценка на обстоятелствата;

-Инициативност и иновативност;

-Адаптивност при рискови и стресови ситуации;

-Добри организационни способности;

-Умения за планиране и приоритизиране на задачи

Ние предлагаме:

-Възможност за изява и развитие в една от фирмите с най-голям опит в охранителния бранш;

-Работа в конкурентна и развиваща се среда;

-Възможност за допълнителна квалификация и обучения;

-Добро заплащане и отлични условия на работа в екип от динамични и доказани професионалисти.

За допълнителен контакт не се колебайте да ни потърсите на:

0887 404 166 - Човешки ресурси или на адрес:

София, ул. Пирин 50, кв. "Манастирски ливади"

-

 

 

-

 

 

 

Тагове:
Други обяви от Агенция за Сигурност Скорпио ООД
 
Добавено в Избрани
Мениджър охрана
от 1200 до 1400 лв.
София / 20 Септември
 
Добавено в Избрани
Експерт, вътрешна сигурност
от 1600 до 2000 лв.
София / 08 Септември
 
Добавено в Избрани
Шофьор администрация
от 1000 до 1100 лв.
София / 08 Септември
 
Добавено в Избрани
Оператор в Денонощен Мониторинг Център
от 950 до 1000 лв.
София / 08 Септември
 
Добавено в Избрани
Супервайзър
от 1200 до 1400 лв.
София / 08 Септември
08 Септември 202373
Експерт обществени поръчки в сферата на услугите Агенция за Сигурност Скорпио ООД
Агенция за Сигурност Скорпио ООД
„Агенция за Сигурност СКОРПИО“ ООД е частно дружество, специализирано в осъществяване на комплексни лицензирани услуги в областта на сигурността.
Виж още
Основавана 1991
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на Агенция за Сигурност Скорпио ООД

Докладвай за проблем
Експерт обществени поръчки в сферата на услугите
Агенция за Сигурност Скорпио ООД

Препишете кода от картинката: