Фронт-офис мениджър
Фронт-офис мениджър
Преди да се запознаете с нашите условия и изисквания за избраната от Вас позиция, бихме искали да Ви уведомим, че автобиографията, която предоставяте е от значение, която ще ни помогне да се запознаем с Вас в задочен план по-детайлно. Съветваме Ви да поставите професионална паспортна снимка, както и добре да прегледате Вашето CV преди да ни го изпратите, с цел да сте сигурни, че не сте пропуснали важен детайл, който Ви представя в най-добрата Ви светлина.
Припознайте себе си като част от екипа на ХОТЕЛА.
І.Основни функции и задължения
1.1 Характеристика на изпълняваните работи:
- Да управлява цялостната дейност на Фронт офиса, като осигурява висок стандарт на вежливо посрещане, настаняване и изпращане на гостите, както и бързо и компетентно обслужване по време на техния престой.
- Прилага и развива всички фирмени стандарти.
- Контролира прилагането и спазването на фирмените стандарти.
- Разрешава проблемите на гостите бързо, ефективно и деликатно, като се старае да предотвратява възникването на рекламации.
- Осъществява комуникация между отделните звена в хотела - Хаускипинг, F&B, Охрана, Технически отдел.
- Изгражда обучава и поддържа екипа на рецепция.
- Изготвя работни графици и следи за тяхното изпълнение.
- Следи за правилното попълване на хотелския регистър и касовата книга.
- Следи касовите и безкасови плащания .
- Оказва съдействие на ТО като им предоставя необходимата информация.
- Координира дейността си с отдел „ Маркетинг и Резервации”.
- Контролира качеството на предлагания туристически продукт.
- Изготвя необходимите справки за отдел „ Счетоводство „ и Ръководството на фирмата.
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността
2.1. Висше образование.
2.2. Минимум 2 години опит на подобна позиция.
2.3. Владеене на английски и немски език.
2.4. Компютърна грамотност, познаване на хотелския софтуер “Clock Evolution”.
2.5.Познаване на нормативната база свързана с туристическите търговски обекти и заведенията за обществено хранене.
ІІІ. Какво Ви предлгаме?
3.1. Атрактивно възнаграждение спрямо Вашите умения
3.2. Коректни взаимоотношения със стабилна компания
3.3. Много добри условия на работа
3.4. Обучение на работното място
3.5. Осигурени униформено облекло и поддържането му
3.6. Храна по време на работа
3.7. Транспорт/поемане на разходи за транспорт за кандидати от района
3.8. Настаняване за кандидати от други места в страната
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, ни изпратете Вашата автобиография с актуална снимка и телефонен номер.
Телефони за връзка:
+359885517708
Припознайте себе си като част от екипа на ХОТЕЛА.
І.Основни функции и задължения
1.1 Характеристика на изпълняваните работи:
- Да управлява цялостната дейност на Фронт офиса, като осигурява висок стандарт на вежливо посрещане, настаняване и изпращане на гостите, както и бързо и компетентно обслужване по време на техния престой.
- Прилага и развива всички фирмени стандарти.
- Контролира прилагането и спазването на фирмените стандарти.
- Разрешава проблемите на гостите бързо, ефективно и деликатно, като се старае да предотвратява възникването на рекламации.
- Осъществява комуникация между отделните звена в хотела - Хаускипинг, F&B, Охрана, Технически отдел.
- Изгражда обучава и поддържа екипа на рецепция.
- Изготвя работни графици и следи за тяхното изпълнение.
- Следи за правилното попълване на хотелския регистър и касовата книга.
- Следи касовите и безкасови плащания .
- Оказва съдействие на ТО като им предоставя необходимата информация.
- Координира дейността си с отдел „ Маркетинг и Резервации”.
- Контролира качеството на предлагания туристически продукт.
- Изготвя необходимите справки за отдел „ Счетоводство „ и Ръководството на фирмата.
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността
2.1. Висше образование.
2.2. Минимум 2 години опит на подобна позиция.
2.3. Владеене на английски и немски език.
2.4. Компютърна грамотност, познаване на хотелския софтуер “Clock Evolution”.
2.5.Познаване на нормативната база свързана с туристическите търговски обекти и заведенията за обществено хранене.
ІІІ. Какво Ви предлгаме?
3.1. Атрактивно възнаграждение спрямо Вашите умения
3.2. Коректни взаимоотношения със стабилна компания
3.3. Много добри условия на работа
3.4. Обучение на работното място
3.5. Осигурени униформено облекло и поддържането му
3.6. Храна по време на работа
3.7. Транспорт/поемане на разходи за транспорт за кандидати от района
3.8. Настаняване за кандидати от други места в страната
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, ни изпратете Вашата автобиография с актуална снимка и телефонен номер.
Телефони за връзка:
+359885517708