Каритас Русе търси да назначи социален работник в Кризисен център
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Съгласно държавните стандарти и Методиката за организация на работата на Кризисен център
· Води регистъра за настанените лица, присъствената книга и оформя личното дело на потребителите на социалната услуга, след изготвяне на анкета, оценка на потребностите и план за работа на всеки потребител.
· Съдейства за осигуряване на възможности за професионална и методическа подкрепа на персонала;
· Подпомага потребителите при попълването и подаването на документи.
· Придружава потребителите при подаване на документи.
· Осъществява контакти с компетентните общински и държавни институции в гр. Русе и други партньори на Кризисния център;
· Изпълнява самостоятелно или в екип и други задачи, свързани с дейността в Кризисния център, възложени от Управителя;
· Спазва вътрешните разпоредби, свързани с противопожарната охрана и изискванията за здравословни и безопасни условия на труд;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Образование: висше, социални дейности или социална педагогика
Допълнителна квалификация/обучение
- добри компютърни умения - Microsoft Office, Ехcеl, Internet;
- Умения за работа в екип
- Управление на МПС – препоръчително
- Познания по английски и руски език на основно ниво
Необходими документи
· Автобиография
При интерес, моля да изпратите Вашето CV