Административен асистент - Строителен надзор
Основни задължения:
Посреща гостите на фирмата; Отговаря за наличието на офис консумативи и материали; Подготовка, документиране и организиране въвеждането в експлоатация на строежите; Водене на документацията от проектиране до завършване на обектите; Ефективна работа с държавни, общински и експлоатационни дружества, във връзка с процедурите по разрешаване на строителството и въвеждането в експлоатация на завършените обекти; Контакт с общински и държавни органи-НАГ, ДНСК, СГКК и др. и представляването на фирмата пред тях.
От Вас очакваме:
Висше образование в областта на инженерството; Работни познания по AutoCAD и др; Отлично владеене на Microsoft Office; Отлични организационни и комуникативни умения и способност за работа в екип; Шофьорска книжка; Позитивна нагласа; Основно владеене на английски език.
Ние Ви предлагаме:
Работа в стабилна компания; Много добро възнаграждение; Динамична и интересна работна среда.
Моля, изпращайте автобиография + снимка.