„Бисквитките” ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки”.Научете повечеРазбрах
Уважаеми потребители,
Искаме да Ви информираме за актуализация на политиката ни за защита на личните данни и общите ни условия. Промените са свързани с влизането в сила от 25.05.2018 г. на новия регламент за защита на личните данни на ЕС.
За да продължите да използвате услугите на сайта Zaplata.bg, е необходимо да се запознаете и приемете новите условия за ползване.
Проактивна комуникация с бизнес клиенти в това число потенциални за разкриване на техните специфични нужди и възможности за подобрение на съществуващи системи за информационна сигурност.
Управление и поддържане на подробни записи за клиентите – вкл. дати на издаване и продължителност на лицензи за ползване на софтуер и услуги по поддръжка.
Фокусиране върху поставените цели с оглед поддържане на съществуващата клиентска база и нейното разрастване.
Отговаряне на запитвания на клиенти и изготвяне на оферти и предложения според техните специфични нужди и изисквания.
Разпознаване на потенциални възможности за разширение на продажбите в процеса на комуникация с клиентите.
Управление на клиентски заявки за техническа помощ и поддръжка и своевременното и правилно насочване на заявките към екипа по поддръжка, както и цялостно проследяване изпълнението на заявката до нейното приключване.
Проактивно разпознаване на възможности за разширяване на клиентската база чрез използването на различни средства за събиране на информация – справочници, електронни, печатни и онлайн медии, социални мрежи и търсене в глобалната мрежа.
Ежедневно осъществяване на контакти с потенциални клиенти и оценяване на възможностите за бъдещо сътрудничество и разширяване на продажбите.
Периодични проверки за удовлетвореност на клиентите.
Изготвяне на информационни бюлетини и разпращането им до определени целеви групи клиенти.
Изготвяне на планове и прогнози за продажбите и присъединяването на нови клиенти за бъдещи периоди.
Разпознаване на потенциални възможности за разширяване на продажбите и клиентската база и насочването им към мениджмънта.
Изисквания:
Търговски познания и/или еквивалентен опит за работа с клиенти.
Владеене на професионални техники за ефективни телефонни разговори и грижа за клиента.
Умения за ефективно търсене в глобалната мрежа на потенциални клиенти и лица за контакт.
Добро познаване и умения за работа с MS Office.
Добри познания за IT инфраструктура и начини за защита на информацията.
Отлични писмени, вербални, междуличностни и презентационни умения.
Владеене на английски език – писмено и говоримо.
Желание за самообучение и повишаване на професионалната осведоменост и експертиза.