Търсене  

Съвети за успешна и ползотворна работа в екип

Публикувано от: Zaplata.bg
28 Януари, 2019 г.
Съвети за успешна и ползотворна работа в екип
Снимка: shutterstock

Връзките са неизменна част от ежедневието ни, особено на работното място. И тайната за всяка успешна връзка е доверието. Без него всеки екип е нефункционираща група от индивиди, загрижени единствено за себе си.

Един от елементите, който гради така търсеното качество, естествено е личното ни поведение. Доверието помага на екипа винаги да дава всичко от себе си и да работи в интерес на компанията или организацията. Всичко това е постигнато чрез комуникация и взаимно уважение.

 

Спазвайте своите обещания и ангажименти към другите

-Приоритет са първо чуждите нужди и желания, винаги трябва да поставяте себе си на заден план.

-Основата на Вашите думи и действия трябва да е еднаква във всяка една ситуация.

 

Бъдете искрени

-Бъдете искрени през цялото време, лъжата е най-големият враг на човек.

-Бъдете готов да признаете грешките си когато е нужно, без да обвинявате други за тях.

-Излагайте само градивна критика пред вашите колеги или подчинени, в противен случай рискувате те да се отчуждят и да загубите тяхната лоялност.

-Никога не говорете зад гърба на другите. Дори да успеете да спечелите благоразположението на един, всички останали бързо ще се обърнат срещу Вас.

-Не трябва да подценявате качествата на други, дори най-ниско квалифицираният човек в екипа може да е от полза в критичен момент. Трябва да позволявате на всеки да представя своите идеи и мисли, това ще доведе до прогрес не само в екипа но и в цялата фирма.

 

Не приемайте критиките като нещо лошо

-Не приемайте отправената към Вас критика лично. Ако се вслушате в нея това ще ви направи по-добър и по-ценен отборен играч.

-Доказано е че ако „разчупите леда” с истории от личния си живот, това ще ви сближи с колегите и ще стимулира общата ви работа заедно.

-Не се притеснявайте да поискате помощ във всеки един момент, това кара хората около Вас да се чувстват полезни и незаменими.

-Винаги показвайте своите адмирации към чуждата работа и да споделяте възхищението си от нея. Трябва да се учите от постиженията на другите, за да подобрите своите собствени.

-Неотлъчно следвайте решенията, взети от вашия екип и никога не поемайте по свой собствен курс. Всяко такова действие ще ви превърне в аутсайдера на групата.

-Никога не създавайте ненужни интриги в офиса, това само ще наруши работната атмосфера и продуктивността на екипа.

 

Zaplata.bg e ваш безценен партньор

Zaplata.bg може да се окаже ваш безценен партньор в търсенето и намирането на желаната длъжност. Тук можете да добиете добра представа за това, което се търси и предлага на пазара на труда в страната.

 

 Създай CV 

Още полезни статии
Плюсове на дистанционната работа
Знаем, че няма нищо по-хубаво от това да работим от вкъщи. Не се налага да ставаме рано сутрин, да бързаме, да попадаме в ежедневни задръствания, не се съобразяваме с колегите и избягваме всекидневния шум в офиса. Плюсовете на дистанционната работа са много. Най-големият плюс е, че имате възможност да се концентрирате върху работата си вкъщи, вместо в офис. В някои от случаите работата с много хора на едно място ни разконцентрира- съответно не можем да свършим нищо полезно. Друг плюс е, че винаги ще остане време да излезете навън, да свършите някоя друга странична задача или нещо ползотворно за вас самите, тъй като работното време не е фиксирано. Няма как да не споменем и факта, че работата от вкъщи е по-доходоносна, защото така спестявате средства за транспорт, обяд, кафета или цигари. Работното облекло също е от ключов фактор, защото много компании държат на изряден външен вид.  Да, именно това е хубавото на дистанционната работа- може да работите по пижама, докато пиете сутрешното си кафе или обядвате, без да има проблем, че сте по неофициално облекло.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Как да се избавим от стреса на работното място?
Справянето със стреса на работното място е важно както за кариерата ви в дългосрочен план, така и за вашето здраве. Живеем във време, в което той е навсякъде около нас. Причините за него са много- забързан делник, нерви, недостиг на време при много задачи, мобилни телефони и какво ли още не. Ето няколко метода за успешно справяне със стреса на работното място: Обърнете внимание на някои от задачите, които може да се отразяват върху вашето ниво на стрес. Шофирате ли до работното си място по един час всеки ден или повече, чувствате ли се като "пребити" само докато стигнете до там? Има ли начин, по който бихте могли да облекчите работните си ангажименти? Имате ли нужда да се научите как отвреме навреме да казвате „Не” на определени изисквания, отправени към вас? Потърсете начини да промените начина, по който вършите нещата, особено онези, над които имате контрол. Потърсете начини да разпределяте по-добре времето си   Често пъти, стресът е резултат от факта, че нямате достатъчно време да свършите всичко, което трябва. Спрете да си губите времето в разговори с колегите или лични телефонни обаждания, изолирайте се от постоянното „сърфиране” в интернет по лични причини. И най-важното- елиминирайте всички дейности, които „изяждат” от времето ви.  Намери си някакво физическо разтоварване, което да стане част от работното ви ежедневие Можете да ходите на фитнес, йога или друг спорт. Опитайте да откъснете съзнанието си от работата като се концентрирате върху някаква дейност. А защо не започнете да правите кратки разходки през обедната си почивка – самото излизане от офиса ще ви накара да изпуснете въздишка на облекчение и за момент да се „гмурнете” в динамичния живот навън – далеч от компютъра и другите рутинни неща.  
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии